יום שישי, 19 בינואר 2024

343 - העבר בתמונה

 זה הנושא המרתק בשרביט - 

תמונות המבטאות אתכם או את שהייתם בעברכם /


די לא ברור לי הנושא, אבל מהפוסט של טליק, אני מניח שעליי להעלות תמונות עבר ולצרף להן טקסט המסביר מדוע הן מייצגות אותי.
כפי שתגלו מהר, זה עבר קרוב מאוד.




התמונה הזו מייצגת את ילדותי הירושלמית, את אהבתי הגדולה לביאליק, את אהבתי לאהבה.
אביא כמה תמונות ציפורים שצילמתי, כי אני אוהב ציפורים. הן מייצגות את פנטזיית הריחוף הקבועה שלי, את היופי ואת תאוות הצילום.

זו צולמה באתונה. האקרופוליס ושתי ציפורים עפות ממנו, פלא שחשבתי על אתנה?


יונים בכל מקום. עבורי הן סימן לבריאות ותקווה, בשל היותן "המוניות."
כאן על מדרגות לשוק בפאריס הנמצא בראש גבעה .
פעם לא האמינו שיש ברבורים שחורים. זה אחד הסמלים לכשל לוגי. 
ואפשר בלי תוכים?
או ברבור לבן ששוחה לו באחד מנהרות אירופה?
ויונים שעברו רבייה מבוקרת וכך הפכו "יפות יותר". צילמתי בחשאי, עולה כסף לצלם
וזה הבחור או וזו הבחורה קרוב קרוב אלינו, באחת מערי השרון.

יש לי גם תמונות של ירושלים, של קרית יובל, של מגרש המשחקים - אבל נדמה לי שירושלים מזמן הפכה לאיזה עבר שכוח ונטוש מבחינתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה