יום ראשון, 14 בינואר 2024

342 - והנה התחזית לעוד 11 וחצי חודשים

 הנושא החם בשרביט הוא - תחזית אישית, לאומית שלנו ל- 2024


חיטטתי בהמון תחזיות אישיות, גלובליות, לאומיות. הן אסטרולוגיות, הן כלכליות, הן סוציולוגיות. כולן ללא יוצא מהכלל ניסיון למצוא בעבר הקרוב והרחוק מעט קווים אפשריים לעתיד לבוא.

תחזית לעתיד חיונית כאוויר לנשימה לצורך תכנון מדיניות פוליטית, כלכלית. מבחינה אישית, אולי החלטות לגבי השקעות אישיות בפרוייקטי עתיד או במצבים אפשריים בעתיד.

תמיד אני נזכר ב"פסיכו-היסטוריה" של אסימוב, וביכולת הטלפטית הבאה בעקבות עיסוק במדע הזה, שהוא מתמטי לגמרי. [הנרי סלדון. ספויילר ל-מי שלא מכיר, הנרי סלדון מעולם לא היה בן אנוש! הוא היה אנררואיד פוזיטרוני בעל יכולות בלתי מובנות לבני המין האנושי.]

אבל הרי המטרה של הפוסט היא לברר את התחזיות שלי לעתיד הקרוב.

אז כצפוי ממני, אין לי אף תחזית, אפס ציפיות למעט בסיסיות, נפשיות וביולוגיות במהותן:

בריאות, שיפור מצב הסכרת, שיפור סוגי המזון ובת זוג שתהיה סוף סוף בבית.

מבחינה "לאומית" -

אולי יש לי מחשבות, לא ציפיות, כי אמנם אני "תמים" אבל לא טיפש -

  •  מעבר לזהות לא דתית, לחברות לאומית-אזרחית בשם ישראל על בסיס גיאוגרפי ולא דתי.
  • השוק המזרח-תיכוני המשותף, כזה שיכלול את כל מדינות הסהר הפורה, וחצי האי ערב וגם תורכיה
  • ערבית כמו צרפתית-אנגלית בקנדה, שפה מדוברת כמו ישראלית ע"י כל האזרחים
  • פרלמנט מורכב משתי מפלגות, נציגים נבחרים ע"י האזרחים בבחירות אזוריות
  • בית משפט שבו השופטים מתוחקרים עד דק ע"י הכנסת, ואז ממונים ע"י הכנסת לתפקידם.
https://www.funder.co.il/article/157899


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה