יום רביעי, 8 במרץ 2023

248 - זהו

 הצלחתי להתגבר על כל הפחדים שלי.

הצלחתי גם לשים מאחוריי את החרדה מהביקורת

הצלחתי אפילו לעבור לסדר היום מדחיית שלושה שירים לאיזו אנתולוגיה

כנראה שגדלתי באמת

עד כדי כך, שיש לי עוד 3 עבודות כתיבה שגדלות בקצב טוב, אחת מהן אתם פוגשים בבלוג שלי, ננו סיפור וסיפור מיניאטורי -

אחת עומדת לפני סיומה, ספר שירים שיצא אולי בינואר 2024 או טיפה מאוחר יותר. פואמה חדשה נרקמת לה במסתורי החלומות, המחשבות וההרהורים שלי, כולה ככל הנראה מחווה למיתוסי האלים העולמיים ולבריאת העולם והאדם.

וכל ההקדמה כולה היא על מנת להתנאות בספר השירה הראשון שלי.


הספר יוצא לאור בהוצאת "חדרים"

על מנת לחסוך שאלות -
שמי הוא אריה חביב. גדלתי עם הקיצור אריק, ואינני מגיב לשם אריה, גם כשמסתכלים עליי וקוראים לי אריה. לא לקח זמן והבנתי כמו אחיי, שחביב הוא תוצאה של כפייה שלטונית-פוליטית-תעסוקתית של ממשל בן גוריון, שם משפחתי הוא חבי"ף.
במהלך חיי הוספתי לעצמי את השם ינאי, בעקבות סלידתי מהשם אריה, שאין כל קשר ביני לבינו לבין האלימות, זכר אלפא ושאר שטויות שזרות לי ולאופיי. לא שהתרחקתי מזכר אלפא, ינאי, יניי או יהונתן, יונתן בעלה של שלוםציון המלכה, גיבור ספר של משה שמיר, מלך בשר ודם,  שהצית אותי בהתלהבות ענק.
השם בנדק הוא שם משפחתה של זוגתי. סירבנו להחליט איזה משני השמות יהפוך שלנו, סירבנו לאחדם לשם חדש, ונשארנו שנינו "בנדק חביב", עלה כסף שינוי זה :-)
משהחלטתי להוציא את הספר, לקח לי זמן לבחור שם. שהרי איש של שמות אני. בסוף החלטתי לחזור לשם "הבתולין" שלי, לשורש הגנטי והמשפחתי שלי - לכן אריק חבי"ף.
בני האהוב אהב את זה מאוד. נקי וטהור השם, כך הוא אמר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה