יום רביעי, 6 במרץ 2024

354 בין לבין..

 אז כמה עדכונים מתחום הכתיבה -

1. הרומן המד"בי שלי "טמהארי" בישורת האחרונה. אתמול נבחרה כריכה יפהפיה לטעמי.

2. ספר השירים השלישי שלי כבר מגיע - הדפסת שמש ולקראת סוף החודש יתפרסם.

3. פרוייקט נוסף שלי נמצא בעריכה מקיפה, נראה מה יהיה גורלו.

4. בקרוב אצטרף לאגודת הסופרים והסופרות בישראל.

5. הרומן החדש שלי תקוע. עדיה מסרבת להתבגר או לספר לי על שנותיה האחרונות בתיכון, יש לחשוב מחדש על התפתחות חייה, כי גם לגבי הצבא לא ברור לי, וחייה הסטודנטיאליים דווקא מרתקים, נראה. [בשלב הנוכחי אני כבר עם 30000 מלים. כן, ככה הם סופרים בהוצאות לאור.]

ובשאר הענינים -

כידוע אני בת יענה, ראשי טמון היטב בחול וכך אני מונע מהסביבה לחלחל את רעליה אליי, לא שזה עוזר. איך אמרה לי פעם ד': הפרעת החרדה שלך תמיד תהיה אתך, תפסיק לחרוד מאל"ף אז בי"ת יצוץ.

לצערי בשבוע האחרון נמצאו כמה סיבות כבדות משקל להטיס אותי לתסריטים הישנים, לכאבי הבטן והחזה ולהזעה ללא רחמים. אבל, בשל טיפול תרופתי, חדלתי לרעוד בידיים, כך שתסמין גופני זה נעלם. פחות משהו לפחד ממנו.

לקראת פסח אנו טסים לנורבגיה, אבל כל זה בהנחה ש-ד' לא תצטרך לעבור ניתוח החלפת ברך, או שתוכל ללכת.

לפני, ככל הנראה נטוס לסלוניקי לקונצרט גדול לכמה וכמה ימים, אבל זה תלוי רמת הכאבים ומצב הברך של ד'.

הנכדים שלנו גורמים לנו שמחה גדולה. הביקור אחת לשבוע, יום שלישי ויום רביעי [כל פעם נכד/ה אחר] משייף את כישורי הכנת הפסטה והשניצלים שלי, ובהחלט מוסיף לכמות הצעדים היומית שעליי לצעוד.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה