יום שישי, 8 במרץ 2024

355 - בבית או בחצר או ב"טבע"

 מוטי ארגן לנו נושא מלא יופי - 

פרחים בטבע או ליד הבית


אני אוהב פרחים אהבה גדולה מאוד, מאז שאני זוכר את עצמי קוטף את זרי הפרחים הצהובים, שגדלו במורד ההר עליו היתה [ועדיין נמצאת] שכונת קרית יובל בירושלים.

מאז שאני זוכר את עצמי, מדי יום שנה למותו של הרצל אמי לקחה אותנו לקברו, לשים עליו פרחים. אבל -

בבית היו פרחים תמיד. גם כשהיה קשה להם כלכלית, הם לא ויתרו על זר פרחים, קאלה, מדי יום שישי.

עד כדי כך אני אוהב פרחים, שבאחד מטיולינו נסענו במיוחד לתערוכת פרחים גדולה, ושם חוץ מלצלם ולחטוף "אורגזמה של שמחה טהורה", גם הקשבתי לכמה הרצאות, אחת מהן היתה: איך לצבוע את הפרחים שלכם בצבעים פסיכדליים.

לפני חודשיים הפקתי ספר צילומים, חמישה עותקים בלבד, של פרחים שצילמתי ונמצאים במדיה הדיגיטליות השונות שלי. אני אוהב צילומי מאקרו של פרחים קטנטנים


כאלה שנמצאים בשולי הדרכים, לא מושכים תשומת לב, לפעמים בקושי מתקיימים בין חריצי המדרכת.

וכן אני אוהב פרחים בעלי מורכבות אסתטית שגורמת ל- וואווו להיאמר ולהישמע. בחנות הפרחים הקבועה שלנו, ברחוב קק"ל פינת ויצמן, סוד ירוק, בגבעתיים אני קונה פרחים באופן קבוע.


פעם אהבתי להכין לבד את הזרים -


אחר כך עברתי לקניית סחלבים, שלצערי לא החזיקו מעמד מעבר לתקופה שנקבעה להם בהינדוס הגנטי שלהם.


כפי שרואים שדות פרחים אינני מצלם בדר"כ, אם כי יש הפתעות:


אני אוהב אוהב פרחים, לא חשוב איפה, בבית באגרטל, בחצר כמו הצבעוני שגדלתי וחבורת נרקיסים או ברחוב, באיי תנועה מלאי פרחים, או בעציצים יעודיים ברחובות בהירושימה, או במורדות הר בנורבגיה בין גזעי העצים העבותים.













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה