יום שישי, 16 ביולי 2021

94 - מסכה? קורונה?

 ושוב אתכם ועם גברת קורונה, שלא הלכה לה לשום מקום. פשוט החליפה תחפושת, שם והנה שמה קוביד-דלתא.

ושוב תיאוריות קונספירציה עפות באוויר, והנה שוב יש על מי להוציא הזעם, הפעם שר בריאות חילוני, שמאלני, זכר, אשכנזי = פריבילגי, למה עשיתם? למה לא עשיתם?

ואל מחול העיוועים הישראלי הזה קופצות שתיים: האחת ממונה על בריאות הציבור, פקידה, והשניה נבחרת הציבור, שרת החינוך. ולעם ישראל יש עכשיו מאבק בבוץ בין שתי הנשים הללו [במקום מסוים קראו לזה: קרב חתולות], וערך העימות מבחינה ציבורית ממוסמס לסתם התכתשות על "כוח". בסוגריים אפשר לומר, שהתפיסה העצמית של נבחרי ציבור את עצמם כ"נעלים" או "צודקים" או "ממלאים יותר מכולם את רצון הציבור" אווילית לגמרי, כי הרגולטור [הפקיד, השַּׁלָּט בעברית] הוא מינוי של הציבור, דרך השר, נבחר הציבור, שבחר בו. בניגוד לשר, לפוליטיקאי איו לו אג'נדה אחרת למעט "טובת הציבור".

ואחרון, צפיתי בסרטון מעורר צחוק, עד שאתה קולט מי האדיוט הטוחן הבלים אלה. אתה מבין לאשורו את הפער בין האמונה הדתית וקבלה, ללא ערעור, של דברי קדמונים לבין השימוש בטכנולוגיה, ללא ההקשר המדעי-התרבותי שמיצר אותה. כך באיראן נשים תלכנה עטויות רעלה,בישראל ירוצו פוליטיקאים ל"באבות" ולחצרות זקנים בני מאה, אבל הם יעיפו טיל אטומי לחלל. כלומר, ההנחה המערבית שיש תואם בין התקדמות מדעית-טכנולוגית לתהליכי שחרור מהפרדיגמות הדתיות השמרניות, כולה מבוססת על דימוי עצמי של המערביים ולא על קריאת המציאות ממש.

הקליקו על הכותרת - הרב הראשי

הרב הראשי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה