יום רביעי, 14 ביולי 2021

93 - פאינה קירשנבאום

 באמת, בסוף הכי חשוב שהצדק נראה, נשמע ומבוצע. כך, נשיא ישראלי נכנס אחר כבוד לכלא, רה"מ נכנס לכלא, שרי אוצר נכנס לכלא, שר פנים, שר בריאות, וגם פאינה קירשנבאום.

זוכר כאשר פלאטו-שלום ברח מצרפת לישראל על מנת להימנע מהצדק הצרפתי, וכאן העבריין הזה נכנס לכנסת על מנת להגן על עצמו מהסגרה, ובשנים האחרונות הפך ל"בידור" ישראלי, עם המבטא. תכנית שיחות ברדיו הוא קיבל.

ה"שמחה" הזו מהולה בעצב רב. אני מתבונן בכמות האנשים הזו, ויש רבים יותר [שכחתי את אברהם עופר. אמי ע"ה לא שכחה את השחיתות של מזכיר הקיבוץ בו חיה, לעולם!] שלא הזכרתי. מה זה אומר על החברה הישראלית?

שהרי חוטאים ופושעים אינם רק מהאגף החילוני של הישראליות המודרנית אלא גם מהאגף החרדי [זה המתיימר להגן על ערכי ישראל, על תורת ישראל - ובאותה הזדמנות מועל, גונב, אונס וכו' ]. לרגע עולה השאלה, די אנטי-דמוקרטית: האם כדאי שמי שרץ לשלטון יהיה בעל ממון עם "אפס" עבר חלש כלכלי, שיגרום לו להונות את המדינה, את ההולכים אחריו?

יש רושם שמתחילה להיווצר אצלנו שכבה חברתית של שושלות שלטון. מעין משפחת "בוש", משפחת קנדי או מעמד האצולה והכסף האירופי, וגם הים תיכוני[ירדן, סוריה, סעודיה וכו' ]

אגב, פאינה קירשנבאום, רבים תוהים - ו"איווט" ידו לא היתה במעל? לעת עתה, על אף כל הרמיזות הגסות [חלקן על ידי ה"איד" הביביאני, הבן יאיר], טרם עלה משהו ממשי.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה