יום חמישי, 13 במאי 2021

70 - אני בת יענה

 אין מה לעשות באמת אל מול לחצים העזים במרכז החזה. אני מקפיד לקחת את התרופה נוגדת החרדה, אבל אלה חרדות אמיתיות לגמרי, לא מפונטזות.

הבקר, ישיבת חירום של צוות בית הספר, עקב התפרעויות של נוער מולהב ומשולהב על ידי חברי "לה פמיליה", שמצאו להם כר פעולה "מדליק". כיוון שמנעו מהם גישה ליפו, מה רע בהרס עסקי ערבים בבת ים?

בין לבין צפירות. הטלוויזיה והרדיו רק על ערוצי חדשות. בת זוגי אינה מסוגלת להפסיק את צפיית ה"טראנס" שלה. כמוה עוד רבים נשאבים לתוך מבול התמונות, הדברת וההיסטריה הגולשת ממכשירי התקשורת ואמצעי המדיה השונים.

הלב דופק, ממש כואב לי במרכז החזה. כיוון שאין לי נמלול ביד שמאל ואין לי צרבת אני יודע שאין לי התקף לב. הגוף לא יכול יותר לישון, כלומר גם הדכאון ככלי תרפויטי של הגוף איבד את כוחו.

המציאות פולשת ברב עוצמה לתוך הבועה שלי ומפוצצת אותה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה