יום חמישי, 11 במרץ 2021

49 - נדמה לי, שאפילו הרקולס

 לא היה מצליח בניקוי האורוות המזוהמות של החברה הישראלית הנחשפות במלוא כיעורן, אלימותן וסכנתן. זכור שלפני כמה עשורים [ 2 או 3 ] נחשף הקיבוץ הישראלי והאלימות שבו, שהוסתרה מאחורי אידיאולוגיה של שוויון, גידול משותף של ילדים [ כמו בלהקות של זאבים, אריות ]. אך כמו אצל האריות, הצאצאים היו חשופים תדיר לאלימות אבותיהם, בעיקר אלימות מינית, אך לא רק.

הסיפורים על הקורה בחברה החרדית, זו שהשתלטה על ה"יהדות" והפכה אותה קרדם לחפור בה מעטיני השלטון היו בהתחלה נלחשים, בטח באזני מי שגר בערים בהן ישנה נוכחות חרדית חזקה. [ ירושלים, ואמי שהוטרדה תדיר על ידי חרמנים ממאה שויירים, אמ-מה היא מעולם לא התביישה להפליק סטירה או לצעוק על החצוף ולא חשוב היכן נעשתה ההטרדה.]

לפני שבועיים זה היה עמוס עוז, ולפניו קציני משטרה, שרים, נשיא מדינה. אלימות בלתי פוסקת כלפי ילדים.ות, נשים. המלוניות עצמן "שחררו" סיפור שלא יאומן על אינוס ילדה בת 13 [ כיום זה הפך לבעילה מרצון]. ככל שהזעם הציבורי עולה כך נחשפים עוד ועוד סיפורים מזעזעים.

האחרון, מהבקר.. פשוט לא להאמין, או אולי כן. חביב החילונים, כמעט הייתי קורא לו "חרד מחמד" יהודה משי זהב:

עדויות חושפות: יהודה משי זהב תקף וניצל מינית ילדים, נערים, נערות ונשים

לצ' הוא הציע סיוע כלכלי ואז הפשיט אותה בכוח וכפה את עצמו עליה. נ' רצה להצטרף לזק"א ונוצל מינית על בסיס שבועי במשך שנים. ע' היה רק בן 5 כשהוא נגע באיבר מינו. אלה הם רק שלושה מבין שישה שסיפוריהם נחשפים כאן עתה ומגוללים את קורותיו הלא ידועים של מנכ"ל זק"א זוכה פרס ישראל. הוא מצדו: "אין שחר לדברים". תחקיר "הארץ"   - https://www.haaretz.co.il/news/law/.premium.HIGHLIGH-MAGAZINE-1.9610273

והארץ אינו היחיד גם בישראל היום וגם ב-וואלה.

אני רואה וקורא את הדברים הללו, ואינני מאמין איך הצלחתי לגדל בת שלא הותקפה מעודה, איך הנכדות שלי ישרדו בעולם האלים הזה המבזה אותן ואת המגדר שלהן. איך עולם שלם, חבורות של גברים מגינים זה על זה, ומפעילות את שלוחיהם - פוליטיקאים, בתי דין, רבנים ראשיים ומי לא על מנת לאפשר את המשך הפגיעה הבלתי פוסקת בבני אדם אחרים, נשים.

דגל שחור גדול מאוד מתנפנף מעל מדינת היהודים, מדינת חזון הנביאים של ישעיהו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה