יום חמישי, 15 באוגוסט 2024

397 - מה אני אגידה ואומרה

 שני אירועים קרו בשבוע החולף.

האחד מפחיד למדיי, וכמו שכתבה לי ידידה טובה "לפעמים צריך להודות לאח הגדול". השני אירוע מרגש בבית אגודת הסופרות והסופרים העבריים.

האירוע המפחיד התחולל עת החלטתי להזמין מוצר מאתר כלשהו. האתר הזה מפרסם תדיר בנייד שלי, במעבר בין משחק למשחק [סוליטר] או כשאני רוצה "רמז".

וכך

לאור הדמות שהופיעה והמליצה, חשבתי לתומי: מה יש לדאוג.

אבל הבנק דאג מאוד. מתברר שיש לבנק כתובת אתרים "שחורים" או "אדומים", כשמגיעה פקודת העברת מזומן, מייד הם מודיעים לבעל החשבון - התראת הונאה.

אני בצד שלי קיבלתי הודעה אדומה מבעלי האתר - הבנק שלך לא מאשר!

בת זוגי קיבלה הודעה על חשד הונאה. אגב בדקנו כמה כסף ניסו ל"גלח" מאיתנו, פי עשרה יותר ממה שהסכמתי לשלם. למחרת הבנק ביטל את כרטיס האשראי. פעם שניה שכרטיס אשראי שלנו מבוטל עקב נסיונות הונאה. וכמו שכתבה חברתי "האח הגדול" לפעמים חמוד מאוד.

האירוע המרגש, טקס קבלה לאגודת הסופרות והסופרים הישראליים.


הגעתי עם בת זוגי, חברי הטוב ורעייתו. היה ערב קצר, תכליתי ומרגש. בעקבות התעודה, שיניתי את "מעמדי" באודות מגמלאי ל: סופר ומשורר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה