יום ראשון, 19 בנובמבר 2023

327 - כבר 44 ימים מאז ה- 7.10.23

 מה אלו 40 ימים מול 40 שנים במדבר?

חשוב שנבואת השווא על שנת ה- 75, בה תחרב המדינה, כמו בימי בית שני התרסקה לרסיסים, אין ספק, שמדינת ישראל תתקיים עוד שנים רבות.

ומה עם השגרע, שבשל המפץ הגדול של ה- 7.10.23 הפכה למשהו טוב, כנראה..

דבר אצלי לא השתנה. 

עדיין אני הולך 3 - 4 פעמים בשבוע כשרדיוס המרחק 5 ק"מ מביתי.

אינני עובד, העבודה שלי היא הבית - ואני מתחזק אותו היטב, באופן שיטתי וקבוע. [גרסא דינקותא מבית מדרשה של היקית שילדה אותי, וחנכה אותי.]

בת זוגי חזרה לעבוד מלא על מלא.

כל התלמידים שלה מגיעים לבית הספר. [אלה תלמידים שמגיעים מבת ים ועד חדרה.]

חסרים מוצרי חקלאות, כמו "סלרי אמריקאי" אז אני משתמש בסלרי עם שורש וגבעולים.

אהה

ואני לא יוצא מהמיטה לפני 1100 בבוקר ואינני חוזר אליה לפני 0300 בבוקר.


https://did.li/pysrl

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה