יום שישי, 17 במרץ 2023

250 - הרוע המושג בקלות בלתי נסבלת

 משתף כאן תמונה מזעזעת וטקסט שעוסקים בבריונות ברשת ובתוצאותיה.
התמונה והטקסט עלו בפייסבוק, אני פגשתי אותן בפורום מקצועי של מורות.ים לספרות.


קבוצה יקרה !
הקדמה למי שלא קרא עדיין את הפוסט הקודם שלי - לפני כמה ימים ביקשתי כאן עזרה בנושא כאוב וחשוב ביותר. בני הבכור, נתנאל ז"ל , שם קץ לחייו לפני שנתיים ועשרה חודשים בעקבות אלימות מילולית שחווה בעברו וצילקה את נפשו. המקרה הטראגי שקרה ברעננה בשבוע שעבר הציף וטלטל שוב גם אותנו ועם כל הקושי החלטתי לאזור כוחות ולפעול שוב כדי שלא יהיו עוד קורבנות להתעללות חברתיות ולאלימות מכל סוג שהוא . בכך אנו מקיימים גם את צוואתו של בני ז"ל שכשנה לפני מותו העלה על הכתב את סיפורו וביקש מכל ההורים והילדים לקבל את כולם ולהתייחס לכולם בכבוד כדי שלא יחוו סבל כפי שהוא חווה.
בחרתי לפנות לעזרת הקבוצה המדהימה הזו בבקשה לעיצוב ולא טעיתי בבחירתי, זכיתי כאן לעזרה מדהימה ולעשרות תגובות מחזקות ומעודדות . תודה לכל מי שטרח ועיצב, אתם פשוט אלופים. לאחר התיעצות עם ההורים השכולים האחרים בחרנו בעיצוב שלדעתנו יעביר את המסר בצורה העצמתית ביותר. תודה ענקית לטל חכם המדהים על הסיוע והנתינה בסבלנות וברגישות רבה !
כעת טל ואני מעבירים את המושכות אליכם.. מה שנשאר עכשיו זה לדאוג שהתמונה העצמתית הזו תגיע לכל בית בישראל ! הורים, מחנכים, חברי כנסת , כולם. סומכים על הכח האדיר שיש לקבוצה הזו. ואיך אומרים ? תעבירו את זה הלאה...
הלוואי שבזכות זה נצליח להציל נפשות. הגיע הזמן לומר די !! 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה