יום רביעי, 31 באוגוסט 2022

193 - עניינים אחרונים

 החליפו את תאי המורים בחדר המורים. לא הודיעו כלום, וכך התברר נזרקו שני ספרים שקשה להשיגם מתאי.

פניתי לסגנית - אברר עבורך. האם ביררה? - חחחחח יש דברים יותר חשובים, לא?!

היתה ישיבת זום היום.

מסוף השנה התחלפו שני מנהלים: האחת שעברה לביה"ס אחר, ואחד שבא ועזב אחרי שבועיים. מיהו המנהל החדש? לדבריו הוא בא לעזור.

הובטחו לי 5 ש"ש בספרות לכיתה יא' להגישה לבגרות. בהחלט הקצאה נאה של שעות, אז למה יש לי רק 4 ש"ש במערכת? לא הצלחתי להכניס, או: אתה חייב לי שעה.

עמיתה הבטיחה להכין חוברות לתלמידים, כך שבשיעור הראשון כבר אוכל לחלק ולהתחיל לעבוד, האם יש חוברות? תתאזר בסבלנות [מזל שיש לי ניסיון כלכך ארוך, שאין לי בעיה להכנס לכיתה ו"להמציא על המקום" מערך שיעור.

שאלה - האם נמשיך להתכתב פורמלית בווטסאפ, למרות שיש לנו כלי תקשורת רשמי לגמרי שביה"ס משלם עליו מאות אלפי שקלים בשנה? לא יודע, נדבר ביום שני ונחליט.

דבר אחד אני יודע -

מחר אני לא עובד לפי מערכת, ובכל מקרה הולך לביה"ס, גם לפגוש את חבריי הוותיקים, גם לבדוק איפה החפצים שלי ולקבל תשובות.

ואחרון - מכשיר השמיעה שלי תוקן.

רררררר


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה