יום חמישי, 10 במרץ 2022

152 - יום הולדת שלישי

 במקום אחר ומסיבות אחרות לגמרי הסברתי שאני שונא לקבל מתנות, מתנות יקרות במיוחד שנואות עליי. אך אני מאוד אוהב לתת מתנות. מתנות של תשומת לב, של חיבה, וגם מתנות יום הולדת.

אז הקהילה שלנו בת שלוש. שלוש שנים באינטרנט זו תקופה ארוכה מאוד, שיש לשמוח עליה.

מה למדתי -

כשהייתי חבר בישראבלוג לא ענינה אותי פעילות קהילתית. תקשרתי אולי עם שני בלוגרים וזהו. כשנסגר ישראבלוג היו לי קרוב למאה אלף כניסות אבל שלושה עוקבים. נכון, לא הגיוני. כמעט ולא היו הערות תחת הפוסטים שלי. כאן אני לומד את הכוח של קהילה, גם אם וירטואלית.

פעם בראשית המאה ה- 21 בתפוז היתה איזו נוכלת שהצליחה היא ובן זוגה להוציא הרבה כסף מתמימים עבור איזה טיפול נסיוני בחולי סרטן, שלא היה לה. לא נתתי כסף, כי מלכתחילה אני לא מזדרז, אבל למדתי לקח, סירוב עמוק לפגישות ב- RL, וחוסר אמון בסיסי ביצרני תוכן כמעט מכל סוג, למעט כותבי מד"ב, פנטזיה ושירה. לשמחתי, ובזכות הכרות עם קנקן המשורר חזרה מעט האמונה והפתיחות לאחרים.

אני נכנס למחשב הנייח שלי בערך חמישה ימים בשבוע. האתר הראשון אליו אני נכנס הוא "פרפרים". אני רואה באתר משאב אדיר למידע ולידע, שיתוף רגשי, מטרות משותפות.

אני רוצה לסיים את פוסט החגיגה באיחולי הבראה מהירה  ל N_LEE


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה