יום רביעי, 23 בפברואר 2022

147 - הו האימה הזו

 אתמול בשעות הבקר המאוחרות הודעה מהמנהל הפדגוגי: איש יקר, המתרגל שעבד אתך אתמול נמצא מאומת לקורונה.

התקף החרדה שנחת עליי, לשם שינוי היה מעומעם, לא הוביל אותי חזרה למיטה, לא עורר בי תחושת אין אונים וכאבי בטן ולב קשים, גם לא הזעה מוגברת.

נבהלתי.

רצתי לקרוא את הוראות הבידוד וכו' -

מי צריכים להיכנס לבידוד

לא להאמין - עברתי סעיף סעיף:
1. לא היה לי ואין לי חום, אין לי אף תסמין מהמתוארים
2. לא היה לי מגע הדוק [עאלק, כולו מתרגל בשיעור, לא המאהב שלי] - אני קבוע עם מסכה על הפנים, כולל אף ופה. אף הוא היה עם מסכה. מי שצריכים להיבדק אלה הילדים להם עזר, בצורה "הדוקה", ישב לידם.
3. אני מחוסן 4 פעמים
4. כבר ערכתי לעצמי כ - 2 בדיקות אנטי גן

אבל הבהלה היתה בהלה. - איך אקח את הנכדה לסרט? איך בת זוגי תמריא לאן שהיא ממריאה?
ררררררררר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה