יום שבת, 19 בפברואר 2022

146 - שאלון "קדם פיבו"

 איזה כיף, 32 שאלות - הבה נצא לדרך:


1. מהי התכונה החביבה עליך?

התכונה החביבה עלי היא פתיחות, היכולת לחייך לכל אדם

2. מהן התכונות החביבות עליך בגבר?

עמידה במילה שלו

3. מהן התכונות החביבות עליך באשה?

עמידה במילה שלה

4. מהו המאפיין העיקרי שלך?

נכונות למעשים גדולים ואפס עשייה

5. מה הנך מעריך מאוד אצל חבריך?

יושר וכנות קיצונית

6. מהו הפגם העיקרי שלך?

יהירות, יכולת גבוהה להסיק מסקנות ממיעוט נתונים

7. מהו העיסוק החביב עליך?

כתיבת הייקו, קריאת ספרי עיון

8. מהו אושר עבורך?

אין מילה כזו "אושר"  היא מתחברת עם עושר, ולכן מייצרת משהו חומרני. אני מעדיף "שמחה" כמו אצל החסידים.  שמחה על חסדים קטנים, על נכדים נהדרים, על תרופות פסיכיאטריות

9. מהי אומללות עבורך?

אני אדם עצוב, צאצא לאשה עצובה מאוד. האומללות היא בת לוויה קבועה, המאיימת תמיד ומופיעה תמיד.

10. אלמלא היית אתה, מה היית רוצה להיות?

חשבתי על זה עשרות פעמים, מרגעי הפחד הראשונים כילד עת אבי הכה את אחיי ועד אפילו אתמול, כשנזפתי  בגיסת בתי. בסוף בסוף נוח לי בתור אני. [אבל אם ילחצו אותי חזק לפינה - להטוטן עם גוף אתלטי והרבה הצלחות מיניות]

11. היכן היית רוצה לגור?

בכל פעם  כשאני מגיע למקום חדש אני רוצה לגור בו. אני גם יודע שאפקט ה"חידוש" ייעלם במהרה, והכל יהיה כמו שהוא, כי אני אשאר אותו אדם.

12. מהו הצבע והפרח החביב עליך?

הצבע האהוב עליי סגול מאט, סגול לילך, בכלל סגולים זה הקטע שלי. אני אוהב פרחים בלי העדפות, הנה תמונה של פרח "קרנות" שצילמתי



13. מיהם סופרי הפרוזה החביבים עליך?

 הרשימה ארוכה מאוד אך: קנז ז"ל, ירמי פינקוס, אורסולה לה-גווין, פרנק הרברט, היינלין

14. מיהם המשוררים החביבים עליך?

הרשימה ארוכה, אבל: ר' שלמה אבן גבירול [רשב"ג] יהודה הלוי [ריה"ל], ביאליק, אלתרמן, רחל, גולדברג, יונה וולך, עדי קיסר, יהודה ניב, יוסי אלפי, שימבורסקה, גתה

15. מיהם הגיבורים החביבים עליך בסיפורת?

לאזרוס לונג של היינלין,הירשל בסיפור פשוט, ג'יימס בונד, עודד חפר [יונתן שגיב], פרי מייסון, הרקול פוארו, אכילס, אדיפוס, שאול המלך, חיזו בטטה

16. מיהי הגיבורה החביבה עליך בסיפורת?

יולנדה מוסקוביץ' [בדרך אל החתולים של קנז] 

 אנה קארנינה, מאדם בובארי, תרצה מינץ

17. מיהם הציירים והמלחינים החביבים עליך?

פיקאסו, נחום גוטמן,סלבדור דאלי, רפאל, לוסיין פרויד, בטהובן, באך, שלום חנוך, בועז שרעבי, סשה ארגוב, הנרי השמיני

18. מיהו הגיבור שלך בחיים האמיתיים?

אין

19. מיהי הגיבורה החביבה עליך בחיים האמיתיים?

אין

20. אלו הן הדמויות ההיסטוריות שאתה הכי לא אוהב?

נאפוליון, קליגולה, יהודה המכבי, מתאבדי מצדה, מנחם בגין, דוד בן גוריון

21. מיהי הגיבורה שלך בהיסטוריה?

שלומציון המלכה

22. מהם המאכל והמשקה החביב עליך?

קפה, יוגורט

23. מהם השמות החביבים עליך?

תמר, יותם

24. מה אני הכי שונא?

אני לא שונא

25. מיהן דמויות מההיסטוריה העולמית שאני הכי שונא?

נו טוף, היטלר, אידי אמי, סטאלין, לנין, מאו צ'ה טונג 

26. מהו האירוע הצבאי שאני הכי מעריץ?

1940, דנקרק - https://did.li/rLE5q

27. מהי הרפורמה שאני הכי מעריץ?

 זכות בחירה לנשים

28. מהו הכישרון הטבעי שהייתי רוצה להיות מחונן בו?

שמיעה אבסולוטית

29. כיצד אני רוצה למות?

במיטה

30. מה מצב הרוח הנוכחי שלך?

רגוע

31. לאיזה חולשות הנך מגלה הכי הרבה סובלנות?

חולשה אובייקטיבית, נאמר [ ילדים עם צרכים מיוחדים]

32. מהו המוטו החביב עליך?

כשאתה פוגש אדם/אשה חדש/ה - לעולם אל תסתכל בכיסו/ה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה