יום חמישי, 7 באוקטובר 2021

120 - לאן נוליך את החרפה

 התרגלנו ל-הכל, מודה. התרגלנו משום-מה ובטעות, שאנשי השמאל עליונים מוסרית על השמות שאנחנו שומעים שמובלים לבתי המשפט על שחיתות, אלימות מינית ומה לא?!

בין השמות בולטים כמה שמות "נדירים" כמו: הירשנזון, אברהם עופר, אולמרט, נתניהו, אך רובם באים מעדות המזרח כגון: קצב, ביטן, דרעי, מרדכי, בניזרי, טריף, פנחסי, אבו חצירא

הורשעו בפליליםכרוניקה של פשיעה בכנסת ובממשלה1948 - 2017 [ https://did.li/LJ5Hw

 זהו מקור שממנו אני שואב את השמות יש שוויון בין שמות "מערביים" לשמות "מזרחיים".

אותו מקור מציג טבלה מרתקת שמגלה כך:



חדי העין יבחינו מיהן המפלגות שבהן בולטת השחיתות הציבורית, ולכן הצטיירות השמאל "כמוסרית עליון" אעפעס מתקבלת כמעט כעובדה, וכיוון שישנה בדר"כ זיקה אתנו-מעמדית בין המפלגות לקהל בוחריהן, והנה דעה קדומה הופכת לסטריאוטיפ.

עד היום.

היום פגשתי את הידיעה הזו, בציוץ בטוויטר, אח"כ בפורום בתפוז, והמקור שממנו אני מצטט הוא YNET: 

הח"כית לשעבר קולט אביטל (העבודה) טענה בריאיון שפורסם היום (חמישי) בעיתון "הארץ", כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר שמעון פרס הטריד אותה מינית בשתי הזדמנויות. הראשונה בשנת 1984, עם חזרתה לישראל משליחות מטעם משרד החוץ בפריז, כשהוזמנה לפגישה עם פרס, אז ראש הממשלה, לדון במועמדותה לתפקיד יועצת התקשורת שלו. היא מספרת איך בתום הפגישה ליווה אותה לדלת, וניסה לנשק בניגוד לרצונה.
"הוא הצמיד אותי פתאום לדלת וניסה לנשק אותי", סיפרה בכתבה. "'ירננו עלינו', נפלט לי במין אינסטינקט אירוני כשהדפתי אותו מעליי. הוא חזר למקומו, ואני הלכתי. רעדו לי הרגליים כשיצאתי משם, זה דחה אותי. חמש דקות קודם לכן הוא אמר לי שאני לא יכולה לעבוד איתו מפני שאני אישה, ומה יגידו. אז מה השתנה פתאום? מה קרה לך? במשך משהו כמו שנתיים אחרי האירוע הזה נמנעתי מלראות אותו".

הנביא הישראלי, אבי הכור הגרעיני, החוזה בננו-חלקיקים, מקדם תרבות הסייבר, חתן פרס נובל לשלום, שגריר ישראל המתונה, זו שאיננה מתלהמת כרה"מ בזמנו. עלה תאנה של חילוניות שפויה ובריאה. מתברר שאין הוא שונה ממש מהרווי ויינשטיין או גברים בעלי כוח. אפילו מחיים רמון שרק "הכניס לשון לגרון חיילת" אין הוא טוב.

אפילו מקצב אין הוא טוב יותר.

ברור שהצדיקים והצדיקות מייד מצקצקים - למה עכשיו?!

יש לי מעין תשובה, שיתפתי אותה בטוויטר -

נדמה לי ש #קולט_אביטל לא יכלה להסתיר עוד. שנים היא העדיפה לא לדבר, על מנת לא לפגוע בתהליכים שנחשבו בעיניה חשובים מגורלה האישי, ש#פרס קידם. לקרוא ולראות את הקרקרת עליו, 5 שנים למותו היה הטריגר המהותי לחשיפת פרצופו האמיתי. זה כבר לא יזיק לתהליכי השלום של ישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה