יום ראשון, 10 באוקטובר 2021

120-1, לאן נוליך את החרפה

 לאור השיחה הארוכה שלי עם קנקן על עובדות, על אמת ועל מדע - החלטתי לפתוח פוסט נוסף בענין קולט אביטל - שמעון פרס.

כאן לא אביע את דעתי, אלא אעתיק לכאן שתי עדויות של חנה קים לבינתיים, שידועה כעיתונאית בעלת מקורות אמינים מאוד, אמץ לב רב.

אגב, על ענין החנינה האינטרסנטית מאוד של הרצוג לעו"ד נפתלין, אחות רב הכותל תוגבר בעזרת עדויות, הצלבות מידע שביצעה קים בטוויטר, ולא נמצאה לרגע דוברת שקר.

עדות 1


1. מאז פרסום הראיון עם קולט אביטל, פנו אלי עוד ועוד נשים שסיפרו לי שעברו הטרדות מיניות, חלקן קשות וסדרתיות, משמעון פרס. יש גם עדויות של העיתונאית טל בשן ושל האמנית רותו מודן. אבל הלב יוצא אל אלה שחוששות גם היום להודות שנפגעו ממנו, ולו בגלל התגובות הצפויות. אחד מהן כתבה לי:...

הבהרה: טל בשן ורותו מודן לא כתבו לי שהן הוטרדו מינית ע"י פרס, אלא שקולט אביטל דוברת אמת. מודן אף הוסיפה שהיא יודעת על כך "ממקור ראשון". שתיהן מוצפות עכשיו בטלפונים, והן מבקשת שתפסיקו להטריד אותן. הן לא מתראיינות. אנא כבדו את בקשתן.

2.

Replying to
"התלבטתי רבות אם לכתוב לך. גם אני הוטרדתי ע״י שמעון פרס, הטרדה נוראית. אני, שנחשבת לאשה חזקה, הייתי בטראומה מספר חודשים ועד היום לא יצאתי מזה. לא חשבתי לדבר על זה בפומבי בחיים, כי אני לא יכולה לעבור את מה שנשים אחרות עברו כשדיברו על ההטרדות מהן סבלו. הוא היה איש דוחה ומגעיל".




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה