יום שלישי, 14 בספטמבר 2021

114 - על אלה לא אצום

 

על אלה לא אצום
ובגלל אלה לא אאחל "גמר":


אינני פוגע בכוונה בבני אדם, אני כן קורא שירים וסיפורים ושופט ב"אכזריות". על עלבונם של יוצרים אינני מבקש סליחה.
מי שנעלב למרות שלא הועלב, רצוי שיבקש סליחה מעצמו ומהאופי המחורבן שלו, אני לא צד בסיפור הדרמה הפנימי שלו.


באשר לישות המיסטית שיש שמבקשים ממנה סליחה -
מה לי ולה, באמת?!
עד עתה הצליחה ישות מזוויעה זו לשכנע אותי שהיא אחראית לאופי הנורא של היהודים, אחראית באופן ישיר לג'נוסייד [השמדת העמלק] ולאינסוף אסונות ופגעים במאמיניה. אין בי תסמונת "האשה המוכה" , אני לא מזוכיסט פתולוגי, ובעיקר לא באמת מאמין שישנה ישות כזו, אז לבקש סליחה מכלום?


ובאשר לגמר -
אין תמונה מצחיקה מתמונת "הרוח במכונה" שיושבת וחותמת במליוני זרועותיה על גזרי דין מפוקפקים.


אשר על כן
תהנו מהחופשה בת היום, חלקכם יעשה "גשר" הישר לסופ"ש, למה לא?!

ובכלל - עוד שנתיים ימלאו 50 שנים למלחמה בה נפל אחי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה