יום שלישי, 31 באוגוסט 2021

109 - עוד שבוע

 ככה יצא

אני חוזר לעבודה בתאריך 13.9.2021

רואי שחורות יראו בכך אות מסמן פורענות, דבר שעומד בניגוד לתחושות הכי עמוקות שלי. מחכה לי כיתה שאני מכיר משנה שעברה, שבסיכום השנה, ביוני, הביעו אכזבה מכך שלא אלמד אותם השנה. אז הנה הם ילמדו אתי. [אחד הדברים שמוכרים היטב בכיתות חנ"מ הוא הפחד משינוי]

כיתה אחרת היא כיתת מופת, בשכבה י'. 25 תלמידים. שמעתי עליהם רק דברים טובים, אם כי המחנך שלהם, לצערי, חסר נסיון, ויתכן שהוא יתגלח על הכיתה הזו וייצא כמחנך טוב. 

בניגוד למנהגיי הקודמים, הפעם לא אציע את עזרתי כלל, עד שיפנה אליי. נראה לי שאני מצטייר בעיניו כדמות רחוקה, אולי מעט מאיימת [המורה הכי זקן בביה"ס], כזו שלא ממש "תעזור" לו, בטח לאור פשלותיו כמחנך-שותף בכיתה מסוימת אשתקד.

אני בהמתנה דרוכה. מלא ציפיות כמו בכל שנה.

חדשתי את מלאי הטבעות שלי, ואני "מת" לשמוע כבר את התגובות של מבקריי הקשוחים: דני ומושיקו. היחידים שהצליחו לחצות את גשר "הדיסטנס" בשל חכמה נדירה, מוטיבציה אדירה, חוש הומור משגע ואתגור הסמכות בחכמה!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה