הפוסט המטריד אותי, לפחות האחרון שקראתי, שעמוס ב"חרדה" עמוקה מפני השינויים החלים בתקופתנו, ובמקרה דנן, הלשון העברית מופע בבלוג של - מענה לשון, ושמו:
מחאה נגד "הנדסת התודעה" בבחינת הבגרות בלשון העברית, מועד קיץ תשפ"א
פתיחת הפוסט
מחאה נגד "הנדסת התודעה" בבחינת הבגרות בלשון העברית, מועד קיץ תשפ"א
קראתי ונחנקתי מצחוק. מצעד הגאיונים, הנדסת תודעה, גישה המהפכנית-פמיניסטית-קיצונית.. ועוד ועוד "ממצאים" כמו טבלה המשווה את מספר השאלות השמרניות לאלה ה"מצדדים בגישה המהפכנית" [ רדיקלית].
הנה הצלחנו לגלות על הכותבת כמה דברים:
1. ברור שהיא נגד השמאל הרדיקלי, שכנראה מורכב מגאיונים ומחסידי הגישה הפמיניסטית-קיצונית
2. לא ברור לי אם היא חרדית, אם היא תומכת במפלגה של בן-גביר וסמוטריץ, אולי בימינה, אולי ח"ו ו- חו"ש במפלגת רה"מ
3. ההגזמה היא חלק ממשחק התעמולה המופעל כאן עם השימוש הנלוז ב"אמהות" ובהגנה על בנה בכורה מ"הנדסת התודעה" ושאר האומללים ש"הונדסה תודעתם".
האמת המרה היא:
1. אף תלמיד לא יזכור חצי שעה אחרי המבחן את המאמר שקרא
2. אף תלמידה, אם תזכור אותו, לא תזכור את תכניו כי אם היה קשה או קל
3. דמוקרטיה היא ביטוי כל דעה, ולא רק דעות "שמרניות", אז אין כאן הנדסת תודעה
4. מדובר במבחן לבני גיל מסויים, אחד מתוך עוד קבוצה של מבחנים בנושאים שונים, שהחשוב בו הוא התוצאה ולא "הפנמה"
ואחרון -
הנדסת תודעה מייצרת כל שפה מהרגע שאדם מתחיל להשתמש בה, או שמוע אותה. העברית החד מינית, הזכרית במובהק [ זכר, זכר, זכרון, אבר זכרות.. האל שהוא זכר גמור!, שיטת הפניה אל ציבור, רק בזכר! ] היא הנדסת תודעה מגיל אפס. עד כדי כך, שאשה בוגרת לגמרי רואה בנסיונות של נשים לרופף את הכיון החד מיני, דכאני ומפלה של השפה - סכנה, הנדסת תודעה ומה לא?!