יום רביעי, 26 במאי 2021

76 = מיזוגניה, שנאת נשים מכוערת, אלימה וגסה במיוחד

 הוידוי הגלוי של האשה שנאנסה על ידי סילבן שלום עורר כעס רב אצל הרבה גברים.

ברצוני להעלות כאן כמה טקסטים שקראתי היום, המבטאים את השנאה העמוקה הזו. אני חייב להדגיש: שנאת נשים איננה אחד מסממני ההומוסקסואליות. 

אתחיל בפוסט הראשון, שנכתב ע"י יקיר 4179 -

אני בהלם כבר אין בושה !!יושבת לה גברת שהעריצה את סילבן שלום , נו טוב שמעתי שיש לו הון 150 מיליון וגם את גודי ניר מוזס לפני הפרידה, ואני שומע אך הוא פתח לה את הרגלים והמנוש, והצהירה שהיא אוהבת אותו והוא ביקש שתראה לו את אהבתה..

אז כבר לא יודע מה לומר, נדוש הסיפורים אצלו, בדקו כבר אז ולכן יצא מהפוליטיקה, כאילו אני אומר לעצמי את בפנים גלויות כל המשפחה שלך ושכנים ומעסיקים צריכים לדעת שפתחו לך את הרגלים והמנוש???

כאילו מה ניסית להשיג? זה כבר לא מוכר האייטמים האלו חוץ מביוש לבכיר, ברגע שהערצת הראת אהבה וכו אז חוץ מיחסי מרות אין עברה פלילית אלא אם את מוכיחה שאנסו אותך מה שלא כך המקרה!


תשמרו על השלדים בארון, כי אני למשל בתור מעסיק לא הייתי מקבל אחת כזאת לעבודה..

עונה לו סיזיפוס -

למה לא היית מקבל אותה לעבודה?
כי היית חושש שאם תנסה לאנוס אותה אז גם עליך היא "תשתנקר"?
כל הכבוד לה על האומץ.
"חוץ מיחסי מרות לא הייתה עבירה פלילית".... אתה חושב לפני שאתה כותב? עצם יחסי המרות זו עבירה פלילית. לא צריך יותר מזה. תנסה את חוק למניעת הטרדה מינית - סעיף 3(א)(6)(ג) "הטרדה מינית היא כל אחד ממעשים אלה: ... לעובד במסגרת יחסי עבודה, ולאדם בשירות במסגרת שירות – תוך ניצול מרות ביחסי עבודה או בשירות..." ואז את סעיף 5. (א) "המטריד מינית אדם כאמור בסעיף 3(א)(3), (4), (5) ו-(6), דינו – מאסר שנתיים; המטריד מינית אדם כאמור בסעיף 3(א)(5א), דינו כדין הפוגע במזיד בפרטיות זולתו כאמור בסעיף 5 לחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981."
כל מילה שלך לוקה בשנאת נשים, זלזול בנשים, חוסר הבנה של החוק וחוסר הבנה בסיסית בנפשו של אדם.

עונה לו יקיר 4179 בהאי לישנא, מבלי ככל הנראה, אפילו לרעוד לרגע:

תראה אני יודע שהיה שמועות וכו , לי נראה שהוא פשוט זיין בהסכמה , ומין הסתם גם התקרבו אליו בגלל הכוח וכו
בכדי שאני אאמין אני צריך לראות תכתובות ווטאספ סרטונים תמונות וכו
תגיד חסר לנו בעיות במדינה שזה צריך לפתיח מהדורת חדשות ?? כבר כמה שנים שהוא לא בפוליטיקה, מלא שר מכהן זה כבר מתקבל!
תואיל בטובה הגברת לפנות למשטרה להגיש תלונה ואז לדווח בתקשורת צודק?
כאחד שעבד 7 שנים עם נשים צמוד כולל פנויות , יכול לומר לך שהכל חארטה ברגע שיש קליק כימיה התאהבות וחשק מצידה אז הכל זורם, כיום מי שבצהל משטרה מגזר ציבורי ותפקידים בכירים יזהר שבעתיים ולא יתעסק!

חוץ מביוש אין כאן פלילי למשל אחרת ולא חסרים מי שירצה לרכב גם בקריירה על הגב של סילבן.
אולי קיבלה יעוץ מעורך דין שזה יעזור לה לחלוב אותו.

וכמו לא די בכך, מצטרף אחד בשם אלוןגרין100, ויש לו בהחלט מה לומר -

זו אסטרטגיה די ידועה של נשים.
מגיעות לגיל שבו גם ההכנסה יורדת וגם השווי שלהן בשוק הבשר כבר לא משהו.
ואז מעלות באוב כל מיני פרשיות שחלקן היו, וחלקן אולי מהעבר הרחוק כדי לזכות בעוד קצת תשומת לב ואולי גם קצת כסף מהצד.
ברוב המקרים זה מתחיל בהצעה (סחיטה) לסגור את העניין בשקט, ואם לא לצלוב את נשוא התלונה בכיכר העיר של הרשתות החברתיות.

וסוגר את הדיון יקיר 4179 היקר:

ככה נראה לי שהיא עושה לחלוב אותו ויש מה לחלוב אותו , כנראה שכבר פנתה אליו דרך עורך דין והוא סירב , לכן פנתה לתקשורת, אם המשטרה לא חוקרת לאחר בדיקה סימן שאין כלום ברף הפלילי!
אין לו מה להפסיד כי הוא גרוש נדמה לי ולא בממשלה וכו

מי שזה מעניין אותו לקרוא, להעיר מוזמן להכנס ל-



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה