יום שישי, 28 במאי 2021

77 - אני אוהב תכשיטים, אוהב להתכשט [ לענוד תכשיטים ;-) ]

 

השוק בפריז, מלוא החופן בכלום...
ואחר כך בליון ביריד רחוב
יש גם המכירים "חולשתי"
אני אוהב לצלם את עצמי עם תכשיטים, צד שמאל
צד ימין
התשוקה לסלפי עם טבעות

הנה תמונת סלפי נוספת, "רציני?"
הילכו שניים בלתי אם נועדו?
יוצא לרחוב

חדר אנונימי אי שם

מתי זה התחיל? מאז שאני זוכר את עצמי אהבתי תכשיטים. טבעות התחלתי לענוד יחסית בגיל מאוחר [ 20++ ] וצמידים מעט יותר מאוחר. שרשראות על הצוואר, כיוון שהפיקוח הדורסני של אבי לא התיחס לשרשאות, אז היו לא מעט מאז ומעולם. עגילים מאז הצבא.

החותנת שלי מוטרדת תדיר: כך אתה הולך ללמד, ועמיתה שלי טענה שעודף תכשוט משפיע על הכיתה בה יש תלמידים עם בעיית קשב וריכוז. כמובן שאני דוחה את כל הטענות הללו, ולשמחתי הצלחתי לגדל כמה וכמה תלמידים חובבי תכשיטים כמוני, ואפילו מנהל אחד "נפל" בתוך התשוקה הזו לתכשיטים.

אין בי חיבה לתכשיטים מפונפנים, יקרים אלא בעיקר לתכשיטים מפוסלים. אלה אינם .יקרים במיוחד, אבל צריך לחפש אותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה