יום חמישי, 6 במאי 2021

67 - מיזוגניה נטולת רחמים

 באחד הפורומים בהם אני משתתף, עלה לאוויר דיון חריף אודות נשים שמנצלות גברים. עמדות סטריאוטיפיות על נשים המחפשות ארנק, נשים המתגרשות בקלות הדעת או מתחתנות עם זקנים על מנת לסדר את חייהן [ כמו ההיפך נדיר כיום, ממש לא!].

דברי א -

אישית זה מנסיון חיי ומה שראיתי , תתחתן צעיר יחסית 24 ואז גם תהיה אולי סבא צעיר וכו ועוד משכורת בבית ,ומשפחה שאולי גם תעזור יש הפתעות בחיים
גרתי ב6 ערים וגם בקיבוץ בחיי עד כה, אני אומר לצעירים תשכירו שאתם 3-4 חברים ביחדיו ככה פחות הוצאות וכו , אכן אין כמעט הבדל בין נשוי פלוס לזוגיות פלוס רק מהיבט דתי, אם הנשואה חוטאת זה ניאוף שזה הכי חמור , ואם הבת זוג חוטאת זה מעשה זנות יענו לא מכובד מה שנקרא!
פשוט אנחנו בדור שרוצים את כל הריגושים וכל החומרנות ואטרקציות והביגוד והפאן וכו לנו וזה גורם לקינאה עזה וכו ורצון להיות או לקבל מה שאנחנו לא , אם תחיי כמו אחד שגר ביש"ע או חרדי או כמו המגזר הערבי אז החיים שלך יהיו קלים ונעימים יותר , לכן הם לא מתערבבים ורואים ערוצי טארש וכו כמו 12 ו13 אינטרנט חופשי!

אם הייתי אישה שלא בנויה לזוגיות הייתי מפרסמת פוסט שבו מודה לא מתאים לי בן זוג, רוצה ילודה ולחיות לבד ובשקט , ככה יעריכו יותר ויותר אותה!

אל תשכחי שכבר אין בושה כיום מסטיגמות חברתיות , בניגוד לעבר אם הייתה בושה וכו היו חושבים עשרים אלף פעם אם להתגרש.

דברי א - 2


תראה כשיש סדר חברתי ופחות לגיטמציה לכל מיני תפישות ומסרים וכו אז גם בבית של האדם והזוג יהיה יותר נעים, לא כולם רשעות ואכזריות וכו אבל הרבה לבעל את החיים עד כדי אובדן עשתונות בסכסוך גירושין גם לאחר שהוא תחזק כל השנים והיה הבעל הקסום וכו
כשאני רואה את הדור הסבתות שלי זל שלא ראו עולם מה שנקרא, ושידעו מה שצריך לקרוא בבית, והבעל היה הדומננטי והמוביל והאישה התרכזה בגידול ילדים ואחזקת הבית וגם יצאה לעבוד, ולחזור הביתה בלי רעשים וצילצולים!
יתכן והקידמה עושה משהו לנשים וגם לגברים לכן גם הרבה גירושים ורווקות ,אני בדיעה שהרבה גברים ימעטו לפרק את הבית אלא רק אם נבגדו או מחלת נפש , או גילו שהילדים לא שלהם וכו
ברגע שיש לגיטמציה חברתית של יאלה בוא נזרוק אותו אז הוא יחזור לגור אצל הוריו מה איכפת לי וכו אז על מה נלין , אם לא היה למשל תשלום מזונות כמה אחוזי גירושים הייתה רואה במדינה ?
אני אק אומר גבר בבית לא יכול להיות מסורס כמו לאון עם פאולה רוזנברג!
אני חי את המציאות לא רואה משהו נעים להיות פנוי לבד כיום , אתה מרגיש אחרת כשאתה בזוג!

כמה חזל כתבו כמה שפחות האישה רואה ככה הנזק הוא קטן, ונראה שהם צודקים כי אם היא רואה בתור בן זוגה שהוא כספומט מהלך ,אז שתהיה כנה ותגיד אני לא מתה עלייך, נחמד לי שאתה מפרנס אותי וזהו רציתי שתדע זאת , תאמין לי יעריכו אותה יותר בגלל הכנות !
אני לא שמרן אני רואה קהילות שונות בארץ , מעריך את הדתיים וכו שמחתנים מוקדם ויודעים למה.

תשובתי העצבנית

תראה, באמת, אני ממש מתאמץ לא להתעצבן. לקרוא את דבריך בשיקול דעת מתוך נסיון להבין מהיכן מגיעה "שנאת הנשים" הזו שלך. [שנאת נשים איננה הומוסקסואליות, ממש לא! ]
אני יודע שאתה מגיע מהעולם החרדי או הדתי, לפי עמדותיך, מאיזור ירושלים ושכונות חרדיות, בני ברק, בית"ר עילית וכו' - מקומות בהן נשים אינן נתפסות כשותפות, אלא כמיכלי קיבול להולדת ילדים ו"זֶכֶר" ל-גבר [זָכָר ].
ברור שעם זאת ישנה סתירה מלאה בטענתך אודות נשים "מביאות ילד" וגו' - הולדת ילדים הינה מצווה אלוהית! ונטול צאצאים נחשב כמת! [אין לו זֶכֶר!, ולא סתם מצוות היבום קריטית כל כך בתרבות כזו]. אשר על כן, המוטיבציה של זכרים היא שאשת חיקם תלד ילדים, ולא הקשקוש שאתה מעלה כאן לגבי נשים והמוטיבציה שלהן.
מה שהסבתות שלך היו מספרות לך לו יכלו באמת, היה על לילות של אונס, אלימות מינית אחרת, אלימות כלכלית, עונשים ואיום בסנקציות חברתיות קשות, ענישה משפחתית או פחד מהבעל, מצוקה כלכלית כדי לגדל ילדים, כשהוד גבריותו הלך ללמוד ולא לעבוד. אבל הפיקוח החברתי בחברות הדתיות [ולא רק החרדיות] כל כך חריף ומסוכן לחורג ממנו, שהן סתמו את הפה. החזקות ביניהן, דאגו בהחלט ל"סרס" את בן זוגן, כך שיחיה בשבילן ולמענן, וליתר דיוק, למען צאצאיו.
שום קִדמה ושום נעליים. נשים חזקות וחופשיות זרקו בני זוג מאז ומעולם, או לא התחתנו - למה להן?! [אליזבט הראשונה, קליאופטרה הקדימה אותה, יקטרינה הגדולה אחריה, גולדה מאיר גרושה שויתרה על נישואים בשנית ].
נשים מודרניות שרואות עצמן שוות לגבר גם תתיחסנה לבן זוגן כשווה להן. ראה מקרה פאולה וליאון שאתה שש לבוז לו, מבלי להתחיל להבין את רמות השמחה שהאיש הזה חווה, משוחרר לגמרי מכל הסטיגמות והתפקידים החברתיים שנכפים על גבר ממוצע. אבל לך תסביר לשונא נשים מדוע מישל אובמה ויתרה מרצון לבעלה על נשיאות, ומדוע אובמה חייב את כל חייו והצלחותיו לאשה המדהימה, החופשייה והמשוחררת, שגם שחררה אותו מעבדותו.
חז"ל, עאלק, הכירו נשים בחושך. מעט מאוד הנשים המופיעות בתלמוד ובספרי הקודש היהודיים. המעט הזה הוא כאשר נשים התעלו על בני זוגן, גם בחכמה! מהן אתה צריך ללמוד ולא מהשטויות שאתה מצטט, שטויות המגיעות משנאת נשים כמעט טהורה. [ מעניין כמה חז"לניקים היו חסרי כוח גברא, הומואים בארון או סתם אנשים אלימים ].
אחרון לא פחות חביב ואירוני - נשים במגזר החרדי הן המפרנסות. עכשיו לך תסביר את ההיגיון המטומטם של נשים מחפשות מפרנס.


עדכון מהיר -

דברי א' - 3

קודם כל אני בכלל לא שונא נשים להיפך , חי אוהב חושק מכבד עוזר תומך והצלתי ומציל גם מבגידות ומהרצח ופגיעה חברתית מהסביבה !!!
איתי אישה מרגישה בטוחה לגמרי שלא אהרוס לה את המשפחה ואפגע!!
לגבי סבתות זל וכו אני דברתי בכללית , היה ויהיה הכול מכול בכל זמן ותקופה , הנורמה החברתית והכבוד הדדי של רובם , תגיד חשש מהסביבה וכבוד המשפחה ועוד ועוד, בהשוואה לדור של היום אז היו מתחתנים מהר ומתגרשים רק מה שהיה צריך כמו בעיות נפש פוריות וכו ורובן כבדו את האבא בבית , קיטורים וחפירות היו בין השכנות והחברות , בסך הכל שאני נזכר בדודות שלי הגדולות ובדודים של הוריי , היה כבוד והרגשה אחרת, אבוי למישהו מהמשפחה שהיה מגיע לעיר שדודה כלשהיא גרה ולא קופץ לבקר אפילו באמצע היום !

אני כיפה סרוגה לא משוייך לזרם מסויים עבדתי עם קהילות חרדים , מבקר ומטייל המון בירושלים , אל דאגה הם לא מושלמים אף אחד לא מושלם !!!

פאולה וליאון לי נראה שאו שהם ביחסים פתוחים או שהוא בארון , שוב כל אחד והבחירות שלו בחיין אם הוא מאושר סבבה שיבושם לו !

דרך אגב אומרים שמישל אובמה היא טרנסית לך תדע אם זה באמת נכון!
חזל ידעו את תכונות וטבע האישה לכן כתבו מאמרים בשבחה וביכולות שלהן , ואם הם כתבו שכמה שפחות לשתף ןלהתקרצץ סביבן יהיה לך רק טוב אז הם ידעו למה וזה לא מתוך שנאת נשים , אלא מתוך הכרות עם האישיות ומבנה נפשן והטבע שבהן , הם גם היו מייעצים בזמנם לציבור!

הם עושים הרבב ילדים הי אסור להשתמש בקנדום , לגדל 8 ילדים כיום בעיני בם עם תקציב נאות לא שווה את זה כאב ראש ולדאוג לכל אחד ואחד מהילדים, התשה נפשית מה שנקרא, גידלתי 3 אחים ו4 אחיינים מניסיון אני אומר!
לא מעט נפגעו כי לא הספיקו או יכלו לשמור כמו שצריך על הבנות בגלות גם !
לכן הסגירות בקהילות הדתיות והחרדיות, הם לא רוצים שהאישה תראה יותר מידי ותתחיל לתפוס אבו עלי בבית וגם לאבד שליטה ולפזול וכו דבר שיוביל לפגיעה במשפחה ובזמן הגירושים נטל על משפחתה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה