יום רביעי, 5 במאי 2021

66 - נכתב לפני שנתיים: 19.4.2019

 אני מסרב להיכנס לדיכאון


אני מסרב לדבר על הגירה
אני לא מדוכדך
אני מתנגד לדיבור האלים על/נגד ישובי עוטף עזה והדרום


יש בכנסת אופוזיציה חזקה מאוד לו יתְעַלּוּ חברֶיהָ על מאבקי כוח ואורך הזין. באופוזיציה הזו יושבים שועלים ותיקים לצד שועלים חדשים שרוצים להוכיח משהו.
גבולות הכוח של הקיר"ה ורעייתו ברורים לו היטב.
לא יודע אם יהיה נורא יותר, לא יודע אם יהיה טוב יותר.
לא יודע אם "הקוסם" יצור מצב של אי אפשרות העמדתו לדין
לא יודע אם סמוט' יהיה שר החינוך הבא
לא יודע אם מירי תהא שרת החינוך הבאה
לא יודע אם ביביהו ימשיך להחזיק אינסוף תיקים
לא יודע אם הבן יוכשר לפרלמנט כמו באליתות האנגליות הידועות לשמצה בכך
אשר על כן -
נחמת התמימים היא תמימותם, חוכמת החכמים - הכן רכבך לחורף, או ביאליק "צאו הכינו תפוחי אדמה" [הקיץ גווע] -
ולא
אינני בוטח בביבי לשניה, אבל נמאס לי גם מהדרמה קווין ששמה בן כספית.

מה השתנה?
האם יש אופק חדש?



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה