יום שבת, 3 באוקטובר 2020

1 - גם לי דעה, השנקל הלא מענין שלי...

 כמו כולם, גם לי יש דעה על האתמול, היום והמחר. מה יש?! גם לתינוק בן שעה יש דעה על מצבו, והוא מבטא אותה היטב. בקול רם, בצווחה חדה, יללה טורדנית או בגרגורים בטניים עמוקים וחיוך.

יש לי דעה על המצב הפוליטי, ואני נחרד לגמרי מנבואות הזעם של מלכות ביבי הראשון. ההיסטוריה שלנו מלמדת ששתי המלכויות שהיו לישראל הובילו לחורבן. האחת לגלות של 70 שנים והשנייה לאלפיים שנים [ כלומר אם מסכימים על תאריך הלידה של ישוע[ה] כמחייב].

יש לי דעה גם הקורונה, קיסרית הכתר ואני נזכר בסרטי "מורטל קומבאט" והמפלצות השונות בהם. בטח שיש לי דעה על החרדים, על המפגינים, על הערבים, על האשכנזים ועל הספרדים, ואני אומר ביני לביני: נו ארבעה שבטים ולא שנים-עשר, וגם הארבעה הללו לא מזוהים באופן מובהק.

יש לי דעה על מערכת החינוך ועל למידה מרחוק. אני עובד במערכת החינוך, ואני מכין שעורים ללמידה מרחוק. למזלי אינני מגיש לבגרויות כבר חמש שנים. אבל יש לי דעה בהחלט.

גם יש לי דעה על כל מיני שרות ושרים לכל מיני עניינים, גם על גנץ, אשכנזי ושר המשפטים יש לי. יש לי דעה על מר"צ ועל ניצן הורוביץ, יש לי דעה על זהבה גלאון ועוד על כמה שנעלמים לה ברעשים הבלתי פוסקים סביבנו.

אמ-מה, כנראה לא ממש אגלה את דעתי על אף אחד מאלה. אמנם הבדידות היא סכנה בריאותית, אבל להוסיף על מה שכבר נלעס עוד יותר מסוכן.

שנה טובה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה