יום חמישי, 8 באוקטובר 2020

2 - אז צריך ספר, נכון?

 מצרף אתכם לרשומה אכזרית, גסת רוח שלי בענייני שרה, הרעיה הנאמנה, הספר והתוצאה הסופית.

תהנו, תכעסו - הכל מותר.

כזכור, הגבירה הנעלה שכמו שאר חברי החצר הביזנטית, שמשרתת את הקיר"ה, ביביהו לבית נתניהו, הזמינה לה ספר בניגוד לחוק ולהוראות.

הגברת תרצה זאת בכך שעמדה להופיע בסרט הסברה, וכמו שקרייניות זוכות לטיפול, גם היא זכאית.

מלאכה תעמולתית מקצועית לעילא ולעילא. יצירת השוואה ללא בסיס השוואה משותף באמת, ובכך ליצור מצג של "אמינות". [הבעל מתמחה בשקרים כאלה כבר שנים כראש ממשלה].

נתחתי את הסרטון - זו תוצאת הניתוח:

מי צריך את הסרטון. היא נראית בו נורא ואיום, לא מפוקסת, מדקלמת מלל שמוצג לפניה בכרטיסיות ענק. השיער נראה רע מתמיד, השורשים לא צבועים, התוספות בולטות בהחלט. מסגרת השיער מדגישה את שמנמנות פניה, את האיפור המזעזע ואת עיני "הפרה" שאופרו רע מאוד. יתרה מכך, היא לבושה רע! [איפה סנדרה הסטייליסטית שלה? ] חזה ענק בחולצה לבנה הדוקה מעל מכנסיים שחורים הדוקים, המחטב לא ממש מצליח להסוות את הבטן הגדולה ומבנה הגוף הנורא. אולי שתלבש חליפות כמו ביבי, שמצליחות להסתיר בצילום חזותי את כרס הענקים שלו.

להערה זו הוספתי הסבר קצרצר:

לו הספר והמאפר והבגדים היו מצדיקים את השכר ששולם לספר [ מכספנו, כידוע לכם ], הייתי שמח. אבל גם לעבור על החוק, גם לתת הופעת הסברה מן הגרועות שיש, גם להראות כמו שהיא אחרי טיפול הספר בשיער ובתוספות השיער?! מעבר לכך - האם זו עבודתה של אשת הקיר"ה, הסברה בסרטונים? יש לה עבודה, שתעבוד בה! הצרכים שלא יאומנו של ילדים בעיריית ירושלים, בה היא מועסקת כפסיכולוגית ילדים "משהו משהו" משוועים לכל יד, למה היא לא שם?! היא מקבלת משכורת, שם, לא?!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה