יום שישי, 27 בספטמבר 2024

416 - התשוקה שלי

 הנושא החם בשרביט הוא: 

הנושא החם - למה אתם מכורים? 


או כמו שניסח מחדש טליק, מהי התשוקה הגדולה שלי.
אני זוכר שבעבר התשוקה הגדולה שלי היתה ספרים. אני זוכר את שבוע הספר והספרים שקניתי, יחידאים בדר"כ [ ספרי מחקר, ספרי אומנות, אסופות מאמרים]. כמו טליק, המגע של הספר החדש, הריח שלו.

אבל הבית התמלא, והחלטנו כזוג על "אם נכנס ונשאר - אותה כמות יוצאת". כך יש תחלופה על המדפים, כך גם ספר נמדד עפ"י חשיבותו [לא חשוב איזו] ולא רק עפ"י מראהו.

תשוקה מטורפת אחרת שיש בי קשורה לאמי. אמי אהבה תכשיטים וממנה למדתי את האהבה הזו. אני מטורף על תכשיטים. אבל אינני קונה "סתם". אני עובר ליד חנויות תכשיטים שבהן כל פריט עולה אלפי שקלים, לפעמים יותר ולא מתרגש. אני אוהב סדנאות של תכשיטנים, בהן הם מייצרים תכשיטים ייחודיים.

אבל התשוקה עוברת אצלי מהר. יש לי קופסת תכשיטים עמוסת טבעות וצמידים שכבר אין סיכוי שאענוד יותר.

גם בגדים זו תשוקה אצלי, אבל אף פעם לא היתה במצב של "פיצוץ ארונות". אני מתאהב בפריט ויכול ללבוש אותו שנים, אין לי בעייה. 

ועד לאחרונה אוכל.
ברם הסוכרת והתפתחויות רפואיות שנובעים ממנה כופים עליי לאזן את התשוקה עם בריאות.

שנה טובה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה