יום שבת, 21 בספטמבר 2024

414 - היום לפני 20 שנים

 

הנושא החם - מה השתנה בעשרים השנים האחרונות?

חשבתי שהבסיס לפוסט יהא השאלון ש/העלתה NLEE, אבל לאמיתו של דבר, עבורי כבן 69 אין לו הרבה משמעות.

אני בכל זאת מנסה לבררר ביני לביני מה השתנה באותן עשרים שנים?

הפכתי לסבא

יצאתי לגמלאות

תודעת הביטחון הכוזבת שהיתה לי נעלמה ואני חי בחוסר ודאות קיומי קיצוני. דווקא חשבתי שאזכה לשקט בשנות חיי האחרונות, אבל השנה האחרונה הפכה את המציאות על פיה.

עם זאת, הצלחתי להתחבר בעוצמה בלתי רגילה לצד היוצר שבי, לכתיבה, לצילום והפסקתי לפחד מ"הוצאה לאור" של שיריי או הרומנים שאני כותב.

אני חושב שהפכתי נוח יותר לבריות, פחות ביקורתי ומכעיס מילולית.

העיר בה אני חי משתנה ללא הרף. מגדלי ענק נבנים בשוליה, היא מתוכננת לעבור שינוי מהפכני במרכזה לקראת הופעת הרק"ל. חנויות נסגרו ואחרות נפתחו.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה