יום שבת, 6 בינואר 2024

340 - חודש ההתחלות

 במשפחה שלי, מה - 25.12 ועד 16.2 חלים כל ימי ההולדת של הדור הראשון, הדור השני והדור השלישי.

במלים אחרות:

סבתי, אמי, חותנתי, בת זוגי ואני, צאצאינו, גיסת זוגתי, המחותנת שלנו.

חובבי המקריות וצירופי המקרים יראו בכך "משהו" מיסטי, אם כי חשיבה רציונלית לגמרי תטען: ושלושת אחיך, ואביך, וסבך? 

 אנחנו, בעיקר בעבר שלנו ראינו בכך הוצאה כספית גדולה.

בהיותי חובב אסטרולוגיה, יותר מזו שבעתון, ורואה בה אמצעי לא פחות תקף ממיונים סטטיסטיים של הפסיכולוגים והסוציולוגים מצחיק לראות איך קשרי המשפחה שלי לא עומדים בתקני ההצלחה הטיפוסיים של האסטרולוגיה, אבל גם מבחינת אפיוני פסיכולוגיה הם לא עומדים בתקנים.

אז, התחלנו בלידת ישו 25.12, וממשיכים ל: 2, 4, 7, 17, 19, 22 בינואר, ומשם ל- 6 בפברואר ול- 16. באמצע אחד החברים הכי טובים שלי - 14.2. יום וולנטיין ;-)

ל- AI [אתמול שמעתי שם אחר באיזו סדרת מתח - Alternative Intelligence]  יש תשובה מרתקת על מזל גדי -

משפחה שלמה של מזל גדי היא קבוצה של סימני מזל שנחשבים להיות דומים או קרובים למזל גדי מבחינת התכונות וההשפעה האסטרולוגית. מזל גדי הוא מזל שקשור לאלמנט האש ולפלנטה של מאדים, והוא נמצא בין התאריכים 22 בדצמבר ועד 19 בינואר.


לפי האסטרולוגיה, כל מזל משפיע על האדם שנולד בו ועל האופן בו הוא פועל ונתנהג בחיים. כשאנו מדברים על "משפחה שלמה של מזל גדי," אנו מתייחסים לסימנים האסטרולוגיים שהם דומים למזל גדי מבחינת התכונות וההשפעה הכללית שלהם.

ברוח השמחה שימי הולדת מזמנים לנו ומסמנים לנו - הרשו לי לברך את כולכןם בשנה טובה.

https://did.li/3kFTY
https://katzr.net/da539b











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה