יום ראשון, 3 בדצמבר 2023

329 - נד נד, למעלה ולמטה

 זה מצב מצב הרוח שלי

הפעם בעיקר הוא נובע מתעמולת הכזב של רה"מ וסביבתו, מפגישה עם אנשים אינטיליגנטים שעדיין חושבים שיש להתגאות באיש הרע ובמשפחה המרושעת ששולטים בנו.

אני שם לב איך כל הקולות הפלגניים, משרתי שיטת ה"הפרד ומשול" שמייצרת שנאה מיותרת, תחושות של פחד, סכנה, הורחקו מהמיקרופונים בבת אחת.

אפילו הגברת המרושעת, מומחית לענייני בטחון [כעדותה על עצמה] מורחקת כמה שניתן מהמיקרופונים.

החזירו את הילדז, לאחר ביקורות נוקבות בעיתונים, במה הוא עסוק? ממליץ לקרוא את השיחה של ניר גונטאז' מ'הארץ' מוסף סופ"ש 1.12.23:

יאיר נתניהו ענה אצלכם לטלפון, במה הוא מתנדב? "הוא עוד לא החליט"

על הקו עם אלי ביר.

אני מצרף קטע מהראיון:

תן לי לשאול אותה בכל זאת: האם אתה לא מבין שייתכן שהוא בא לעשות עליך סיבוב של יחסי ציבור?
אני אסביר לך את זה באנגלית, כי אני יותר אמריקאי: אני לא נכנס לעניינים הפוליטיים בישראל ומי בא ומי לא זה. כל יום באים אנשים שרוצים להתנדב. חלק באים להצטלם וללכת, וחלק באים להתנדב. אני לא יודע. אני לא שיפוטי. אני יודע שגם בארה"ב הוא התנדב ועזר המון.
הוא בגיל של חיילי מילואים שמגויסים עכשיו, בין היתר לוחמים בעזה. הוא בא אליך לחמ"ל, מצטלם כשהוא כאילו עונה לטלפונים. אני חובש, למשל. אני יכול לתת הדרכת עזרה ראשונה בחירום בטלפון. הוא גם את זה לא יכול לעשות.אבל תקשיב, אני לא פסיכולוג ולא מכיר ולא יודע מה בנאדם יכול לעשות ומה לא.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה