יום חמישי, 9 בנובמבר 2023

324 - מבחני אישיות On-line

 אין אין על מבחני האישיות שמגיעים אליי מ"בא במייל" . שנים אני מדוור מהם, שלל מידע על כל דבר.

מדי פעם, כשאני זקוק ל"עיסוי האגו", אני עונה על שאלונים אלה.

[אגב, כשמדור האסקפיזם ייפתח - אצרף פוסט זה.]

לפעמים אותו ספקן אהוב עונה בצורות שונות על מנת לבדוק - ולא להאמין, יותר מפעם או פעמיים גיליתי, שלא משנה איך תענה על השאלון, תמיד תקבל אותה תשובה.

הפעם בחרתי בשאלון ששמו:

מה הצבעים שתוסיפו לתמונות האלו יחשפו עליכם?

את השאלון חיבר עופר בר אל, שכך מציג עצמו:

עופר בר אל מנהל צוות תוכן, איש תקשורת, חובב קולנוע מושבע, אבל לא מזניח את עולם הספרים והטלוויזיה. אוהב לכתוב על כל מה שמיוחד ומרגש, לחשוב על רעיונות חדשים ועל דברים שעוזרים לאנשים בחיים. לא שותה יותר מ-2 כוסות קפה ביום ומנסה לישון לפחות 7 שעות כל לילה, אבל זה לא תמיד מצליח...

במלים אחרות - מי שלוקח את זה ברצינות, ולא סתם כשעשוע..
שמח לשתף אתכם בשתי תוצאות:

הראשונה

יש לך זרימה מושלמת עם העולם בחירת הצבעים שלך מצביעה על הרמוניה מושלמת עם העולם ועם הדברים שמתרחשים מסביבך. אנשים כמוך כנראה תמיד מצליחים למצוא דרך לנתב אירועים מסוימים לטובתם, לפעמים אפילו באמצעות התבוננות על חצי הכוס המלאה. אך הגישה הזאת לא הופכות אותך לאדם אנוכי שחושב שהוא מרכז העולם, ממש להפך! יש לך הערכה רבה לאנשים ולדברים הטובים שסביבך, החל משיר אהוב ברדיו ועד למראה של עץ ברוח. נכון שיש הרבה דברים שאפשר לשנות בעולם שלנו, אבל מנקודות המבט שלך לא בהכרח צריך לעשות זאת, והקבלה הזו משחררת אותך מהרבה לחצים וחרדות שאחרים סובלים מהם. ברור לנו שגם לך יש נקודות שבירה מפעם לפעם, אבל באופן עקרוני יש לך זרימה מעוררת הערצה עם החיים!

השנייה

הנפש שלך צריכה התרגשות והתפתחות לפי בחירת הצבעים שלך, התקופה האחרונה כנראה הייתה משעממת למדי עבורך, וממש לא יזיק לך ליהנות מקצת התרגשות ותשוקה חדשה בתחום כלשהו בחיים. באופן כללי שעמום הוא תחושה שקשה לך לסבול למשך זמן רב, ושגרה חסרת גיוון שוחקת אותך מאוד מהר ביחס לאנשים אחרים. החדשות הטובות הן שבשל התחושה הזאת, בוערת בך התלהבות רבה בקשר לחוויות חדשות, ואנשים יודעים שהם יכולים לסמוך על חברתך וגם מאוד נהנים ממנה. כאמור, יכול להיות שבזמן האחרון קשה לך לספק את הצורך הזה של הנפש שלך, אך לפי המבחן הזה אסור לך להרים ידיים! התפתחות אישית וחוויות חדשות אפשריות בכל גיל ובכל מצב, אז אסור להפסיק לחפש. בסופו של דבר משהו חדש ומרתק יתפוס את תשומת הלב שלך, וחייך יהיו הרבה יותר מספקים ומהנים.

אפשר גם לדעת מראש איזה בחירות בשאלון האמריקאי יובילו לתוצאה ראשונה או לתוצאה השניה. ממש מביך גם לדעת איך צבעים מסוימים נתפסים בעיתונים פופולריים ברחבי העולם.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה