יום ראשון, 5 בנובמבר 2023

321 - ירושה/הורשה

 בקרוב יצא לאור ספר דיגיטלי של שיריי, שנקרא "שירת האלים".

לקראת פברואר יצא ספר ניירי בשם "צבירי שירה".

לקראת יוני, רומן מד"ב בשם "טמהארי".

וכעת אני בודק הוצאת ספר בהוצאה פרטית לגמרי, שהוא רק אוסף של צילומי פרחים שצילמתי בעשר השנים, או קצת יותר, האחרונות.

המחיר לא זול אך לא יקר במיוחד. אבל אין לי ענין ב"הד סטרט", אני יכול לממן בעצמי, מה גם שספר הצילומים יופק בחמישה עותקים בלבד:

לי

לשני צאצאיי ולנכדיי

לחבר הטוב ביותר [י"א]

ואולי אולי לאחייני, שהוא כבני.

מעבר לכך

אני הרי כותב מדי יום שיר, כך שמצטברים להם שירים נוספים. אני רוצה שכאשר אמות, אדע, שלפחות בספרייה הלאומית יש עותקים מספריי.

טיפ למוציאי ספרים בעצמם -

הקפידו לקחת אתכם עותקים מספרכם ולהשאיר בכל מקום בו יש ספריות ציבוריות-פתוחות, למשל צימרים, בתי מלון, חנויות ספרים, ככה לדחוף בין הספרים, גנים בהם יש ארונות ספרים פתוחים, גם בחו"ל, באותם מקומות בהם תמצאו ספרי מתח בעברית - למה לא?!

והכי חשוב -

מציאת קרוב ל- 300 תמונות מבין האלפים זה אסקפיזם ממדרגה ראשונה, מלא הנאה, אגב.


ניתן לקנות את הספר ממני, לקבל אותו בחינם.

arikbenedekchaviv@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה