יום חמישי, 7 בספטמבר 2023

293 - שבוע ראשון בלי

 שבוע ראשון בלי לקום בחמש וחצי

שבוע ראשון בלי להמתין ל- א' ליד תחנת המשטרה

שבוע ראשון ללא סבב שמות ותרגילי הכרות

אין ישיבות

אין מליאות

אין כתיבת תוכניות עבודה

אבל יש

יש ספר שעריכתו מתקדמת בקצב טוב ומתאים לי

ספר שירה שני ממתין להחלטה שלי להוציאו לאור

ספר שירה שלישי - כבר בעל גוף ברור, נושא ברור..

פעם בשבוע הנכד אצלנו

הבית מטופל מדי יום, אני הולך ברגל לכל מקום

הסוכר התיצב פחות או יותר

יש התקפי חרדה, יש חלומות לא קלים [ אני בדר"כ מצליח לשנות את החלום] - אבל סדר יום נבנה לו.

מה הלאה?

חשבתי על התנדבות למערכת הבחירות העירונית - אבל אני אסטניס - לא חלוקת פליירים, לא עומד בקרנות רחוב ומחתים, לא יוצא להפגנות. עבודת משרד יש להם מספיק מקצוענים יותר ממני. אין לי מרפסת, אז גם דגל של המפלגה לא אתלה.

בשלב הזה התנדבות תחייב אותי לשעות מסוימות, ואופסי, אני לא מוכן.

משעמם?

ממש לא.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה