יום שבת, 8 באפריל 2023

253 - שוב תמונות, לפניהן נפילה

 שבוע מופלא היה בליסבון.

ציינתי בפני הזוגה שמעולם,לא זכיתי לחופשה ארוכה כלכך מהחרדות שלי, מכאבי הבטן והחזה.

התעוררתי מלא שמחה כל בוקר, עליתי עליות, הלכנו קילומטרים כמו שאנחנו אוהבים, צילמתי. 

בערב יצאנו יחד לאכול.

דגמנו את שכונות ההרים ואת שכונות המישור - לחוף הטז'ו. הבנו יותר לעומק מהו "עילי" ומהו "תחתי" מה זה "צפוני-לבן" ומה זה "דרומי-מולטי" אם לא מהגר בעל צבע עור מסוים.

וחזרנו הביתה.

ואתמול כמו סערה, סופה, הוריקן או ציקלון תקף אותי התקף חרדה שהפיל אותי על הרצפה, כלומר הטיס אותי ליום ארוך, של סבל וכאבים וחרדות בלתי מוסברות, במיטה.

אתה יודע מה מנע ממך חרדה מליסבון?

צחקתי בעצב רב - לא, אין לי מושג, ולא רוצה לחקור.

ועכשיו לתמונות מקריות -

בית קפה קטן ואינטימי ליד תחנת הרכבת של "סינטרה". ממליץ עליו ולא להכנס ל"סנייקבאר" שנמצא ישר מול היציאה מהתחנה.
וסקו דה גמה
אלא מה? שאוותר על האפשרות?
האיש בתמונה הוא בעל בית הקפה, בו לטענתם הומצאה המילה "בוקה" כסימן לאיכות הקפה, וכן בו ישב דגול משוררי פורטוגל, פרננדו פסואה. ליד הקפה יש פסל רחוב של פסואה וכיסא לידו. אנשים לא מפסיקים להצטלם אתו.
חלון ראווה - האם האבנים אמיתיות? הם גם לא טורחים לצרף מחיר, כך שזה מבחינתי יכול להיות גם זכוכית. [כולנו קראנו את "המחרוזת" של מופסאן, כן?!]



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה