יום שלישי, 14 בפברואר 2023

241 - אפשר לריב ולהשאר ידידים/עמיתים

 מצרף לכאן, התכתבות שלי עם עמיתה וידידה וותיקה. היא אשת ימין ואני איש שמאל. דעותינו חלוקות בנושאים רבים, אבל אנחנו מצליחים למרות הכל לקיים דיאלוג.

האם זה דיאלוג שיצמיח משהו? אין לי מושג, כי בינתיים גם היא וגם אני נמצאים במצב של "התגוננות". מצב אמיתי/שקרי - קשה לדעת בתוך ענני המידע האמיתי והשקרי המקיפים אותנו.

גם היא וגם אני ניזונים מהתקשורת ומדעות של הסביבה שלנו.

אני -

המשכיל בעת הזו לא יידום!
מתברר שהחרדים מאיימים על ביבי שאם יוותר בענייני הרפורמה, יישאר ללא קואליציה.
היש ביטוי אותנטי וחריף מזה לכך, שהם כבר רואים בעיני רוחם השתלטות חוקתית מלאה על מדינת ישראל, כינון חוקים דתיים-הלכתיים?
הזהרו בני ישראל מטורללי יהווה אחריכם.

היא [שושיק לוי יפרח]
המשכיל בעת הזו כדאי שירגיע רוב הציבור ורוב נבחריו הם חילוניים ליבראלים גם המסורתיים ליבראלים והם לא יאפשרו זאת. קחו נשימות עמוקות זה מסייע למוח לעבוד בבהירות.

אני -

    • שושיק לוי יפרח
       נראה לי שאת טועה בנסיונות ההרגעה העצמיים.
      • Like
      • Reply
      • 4d
    • שושיק לוי יפרח
      Arik Benedek Khabif למה עצמיים ? מנסה דווקא להרגיע את האחרים
      • Like
      • Reply
      • 4d
    • Arik Benedek Khabif
      שושיק לוי יפרח אז אתי נכשלת כשלון חרוץ, באמת, כי אני רואה בתגובה שלך נסיון של "בת יענה" ולא מבט מישיר למציאות המתפתחת. נכון, כתבתי ב"עתיד" ולא בהווה, העליתי השערות, שדי מהר הוכחו כנכונות, ההצעות המופרעות של ש"ס ביחס לכותל וללבוש נשים. אני חושב שיש בהחלט לשים לב ולהיות קשוב ומוכן לקראת המצב האפשרי. אגב, "אופק האפשרויות" קיים רק במעבר לחור שחור. משעברנו אליו, אין אפשרות אחת קיימת.
      • Like
      • Reply
      • 3d
    • שושיק לוי יפרח
      Arik Benedek Khabif ההצעה של ש"ס הזויה תדחה ואין בה סכנה לדמוקרטיה !!!
      מה שמסוכן לדמוקרטיה ביטול הבחירות הדמוקרטיות על ידי נבצרות
      לראש ממשלה, מה שמסוכן לדמוקרטיה הוא העידוד למלחמת אחים , מה שמסוכן לדמוקרטיה הוא שילוב הצבא במחאה וכדומה.
      • Like
      • Reply
      • 3d
    • Arik Benedek Khabif
      שושיק לוי יפרח מה שרע לדמוקרטיה שאדם אחד, כרוך בפלילים מצליח להוציא מאנשים ומנשים הגיוניים לגמרי הצדקות פתלתלות. זה הכי מסוכן.
      • Like
      • Reply
      • 2d
    • שושיק לוי יפרח
      Arik Benedek Khabif מסוכן שמי שחושב אחר
      ממך מייד מוכרז כמי שפועל באופן לא מושכל וללא שיקול דעת. טיעוני מבוססים על הבנתי את המציאות, מעקב שוטף אחר דיוני בית המשפט והאמת שלי. "הצדקות פתלתלות" מנמיך ורדוד.
      • Like
      • Reply
      • 2d
      • Edited
    • Arik Benedek Khabif
      שושיק לוי יפרח זו ראייה נכוחה, איך מניפולציה בסיסית של אדם הנמצא בהליכים פליליים, ואיך אדם שרימה את בית המשפט זוכה אצל אנשים הגיוניים להפליא להנחות, ואפילו להסכמה, שפירות רקובים אלה ימשיכו ל"שלוט" עלינו. מה ל'שות? מבחינתי ההסברים על "רצון העם" שפושע ישלוט בהם[דרעי] או שרה"מ לכוד במשפטים פליליים ינהיג אותם ראוי לגינוי. נדמה לי ש"רצון העם" במקרה דימינו הוא בקושי מעט יותר ממחצית העם, והחצי השני? אשר על כן, מה שמסוכן לדמוקרטיה הוא הסברים פתלתלים שמשתמשים בתירוצים מניפולטיביים כדוגמת "מי שחושב אחרת ממך מייד נחשב.." כלומר- הסברים פתלתלים ומשחק ב"כבוד האדם" ובשוויון פוסטמודרניסטי שאבד ריחו ו-תקינות פוליטית מגוייסת לצורך תעמולה פוליטית-תודעתית. אגב, לרגע לא נשללה זכותך להביע דעתך. הביעיה ככל שתרצי.
      • Like
      • Reply
      • 2d
      • Edited

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה