יום ראשון, 15 בינואר 2023

233 - צילום בבית ומבעד לחלון

 זוכרים שלוש שנים אחורה, אחד המיזמים הבינלאומיים הגדולים" מבעד לחלון. אנשים צילמו מה שקורה מחוץ לביתם, אצלנו בביה"ס ערכנו תערוכה בניהול המורה לאומנות, צלמת מוכשרה בפני עצמה, כשהמשימה לילדים היתה - צלמו מחוץ לחלון, ברחוב כשאתם יוצאים לנשום אוויר.

היום יום בית.

סיימתי את כל המטלות הביתיות וגם סיימתי שתי מטלות חשובות לי. אז נזכרתי בבלוג הנפלא של עננת, ונזכרתי שאמנם לא אגיע לרמה שלה, אבל ברמה שלי, אני די טוב+.

תמונת מוצא - זר פרחים לשבת. גדול, צבעוני ומטרתו להרשים את הגברת שלי. הצלחתי בגדול :-)
אדן החלון שלי. מתוחזק כבר קרוב ל- 20 שנים ויותר, כמעט ללא צמחים מתחלפים וללא שינוי בבובות שמבלות בו.

הצד השני [שמאל] של אותו אדן חלון. גם אני לפעמים מבולבל מהסכיזופרניה של אותו אדן חלון. אבל לא מזיק.


צמח יפהפה לא שורד את החיים בתוך הבית, הצבתיו בחוץ, והוא מתפתח יפה. במקומו הבאתי את החתיך הזה. נראה.
עיבוד ראשון בתוכנת העריכה- פחות חד, רך יותר [אני מעדיף אישית צילום כזה, שהרי אין לי מטרות תיעוד, וזה יפה לי.]
שימוש באמצעי מהתוכנה שנקרא: ערפול. יש כשש אפשרויות, העדפתי את זו על פני מריחה על זכוכית.
גם זה גבר חדש אצלנו. קודמו, סחלב שלא הצלחתי להמשיך את חייו, נקבר אחר כבוד בחצר הבית. הואזה משמשת לגבר הקשוח הזה. הוא נמצא בקניונים רבים, כי הוא קשוח ממש.
עבודה עם ה-ערפול.
זוגתי החליטה לקנות שלושה סוקולנטים בעציץ מעוצב. הנה אחד מהם ב"הכי קרוב" שיכולתי.

והנה הוא לאחר עיבוד בתוכנה.


שבוע מקסים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה