יום ראשון, 2 באוקטובר 2022

201 - רפורמת יש"ב

 נראה, עפ"י כל הדיבורים בקבוצות השיח המקצועיות שאני משתתף בהן, שמורי השטח - מקצועות המח"ר [מדעי הרוח והחברה] מתחילים להתארגן על מנת לשנות את רע הגזירה.

מתברר שידוע לי לפחות על שני אירועים בהם מפמ"רים חסמו מורות בגלל ששאלו שאלות לא נוחות להם, ולשמחתי הענין הועבר לטיפול הארגון שלנו.

עלה שמפמ"ר ספרות החליטה להתערב בפריסת הלימודים הבית ספרית, ומנסה לכפות חלוקת שעות אחרת על המורים. ברור שעבדכם צווח על כך. בניגוד לעמיתה שלי שהצליחה ממש להרגיז, אני מרגיז אבל כנראה לא מוביל את התגובות של הפקידה המסורה, מפמ"ר ספרות, לחסימה שלי.

לעת עתה - בזיון רפורמת פירון, שהפכה לאחד האמצעים המרכזיים לעיוות ציוני בגרות, וליצירת האשליה של אחוזי בגרות גבוהים מאוד [יחד עם בזיון רמאויות בחינות הבגרות בקורונה] יתרום, הביזיון, ביתר שאת לעיוות ציונים ברפורמת יש"ב, שממש מזמינה, בגלל סגנון הפיקוח על בתי הספר, סוג הבדיקה לרמות, אשכרה, בלי בושה.

בין לבין אני מעלה שירים שונים לפורום המפמ"ר כדי להתריע כנגד בחירות פוליטיות ואחרות של "וועדת המקצוע", שרועדת מעצמה.

הנה אחד מהם



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה