יום רביעי, 11 באוגוסט 2021

103 - כותרת היום

 חיטטתי בכל העיתונים, בטוויטר, בפייסבוק, ווטסאפ, עיתוני דיגיטל, סוכנויות ידיעות בינלאומיות. לא מצאתי אפילו דבר אחד שראוי לתת לו את כותרת היום, כי לדאבוני כותרות היום היו אתמול, ושלשום וגם לפני שנה.

ובכל זאת..

חטטתי בזכרוני הגרוע, פשפשתי ברגשותיי ובתחושותיי, אפילו שוחחתי עם הכאב במותן השמאלי שלי, נאדה, גורנישט, כלום.

עם זאת

הפכתי לאחרונה מפיץ ידיעות קבוע של סוכנות הידיעות הסינית. וכלכך למה?!

זה דומה לקריאת עתון חדשות ימני, אוהד הביבי. אתה קורא אותו הדבר, רק הדמויות משתנות, ותפקידיהן. הטוב הופך לרע, הדקטטור הופך לדמוקרט [הסינים אפילו ציטטו מומחה ניגרי להוכחת היותם דמוקרטיה ניהולית-יעילה ביותר בעולם], ואז עליך להחליט.

מה שכן, כבר שלושה ימים יש לי חולשה גופנית. אין לי חום! חוש הריח עובד! חוש הטעם עובד! אני לא פוגש בני אדם ללא מסכה. מוזר לי. כמויות האוכל שאני אוכל ירדו בחצי, הסוכר מתיצב לו לתפארת מומחי הסכרת, ובכל זאת.

בפעם האחרונה כשפניתי  לרופא המשפחה - קבלתי הוראה להתחיל לצרוך ויטמינים. לא שזה עוזר, אבל מנחם אותי, שגם אם המזון שאני אוכל "אינו מושלם" מבחינת מרכיביו הנחוצים לגוף, ויטמינים יש לי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה