יום רביעי, 14 באוקטובר 2020

6 - ז'דאנוב, ומק'ארת'י = מירי רגב ומישה זוהר-מכלוף

 מישה זוהר-מכלוף מתחרה במירי רגב סיבוני על רמות הטירוף ואיבוד השליטה. לידם ז'דאנוב והמטורלל משנות רדיפת האדומים בארה"ב, מק'ארת'י נראים כממתקים לא מזיקים לידו.

האיום של מיקי זוהר על מנדלבליט: אם לא תתפטר ייחשפו עוד הקלטות

יו"ר הקואליציה טען כי אם היועמ"ש לא יתפטר וימחק את כתב האישום נגד נתניהו - "תהיה רעידת אדמה. רק טפח קטן נחשף". לאחר מכן טען: "זה היה בעידנא דריתחא ודבריי הוצאו מהקשרם". לשכת ראש הממשלה פרסמה הסתייגות מהדברים: "נתניהו לא שוחח איתו בנדון. זה לא מקובל עליו"
פורסם: 14.10.20 , 10:27
זו הכותרת ב- YNET. יודעי דבר טוענים שהכל נעשה במכוון, לצרכי פנים של ה-בייס הליכודניקי. משום-מה, הפחדנים בליכוד, אלה שאינם מעיזים להרים ראש טורחים להדליף גם צווחות וצרחות אלה.

לאור התנהגות שרת התחבורה, ולאור ההקלטה הזו - 

בלעדי: ח"כ קרן ברק צעקה לעבר חברותיה לסיעה מאי גולן ואוסנת מארק. גולן ענתה: "את מביישת את עצמך". ברק, שבתחילה טענה כי מדובר ב"פייק מוחלט", שינתה גרסה לאחר הפרסום ב-ynet של ההקלטה הבלעדית: "עימות שולי ופרטי, אותי לימדו שאת הכביסה המלוכלכת מכבסים בבית"


אני לא תמים, לא טהרן וגם לא מתחסד, מריבות, ניבולי פה, התנהגות כמו תגרנים בשוק, אין איש ציבור שלא היה ויהיה שם, סה"כ פוליטיקאים הם אנשים עם אגו ענק, יצריים מאוד ותאבי כוח. אבל יש גבול. אצלנו הוא נחצה. כולם מקליטים את כולם, ורצים לספר לעיתון.

ומענין לענין באותו ענין, הטלפון של יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר, אפי נוה, אשר ככל הנראה נפרץ על ידי כתבת גל"צ, לכאורה סיפק חומרים רבים שהגיעו הישר מידי המשטרה לידי פוליטיקאים צמאי כוח. 
אני רק חושב איזה חיים יש להם עכשיו לפוליטיקאים שלנו - חוזרים לדבר בשפה נקייה, משתמשים במכשירים מבטלי הקלטות.. מה לא?!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה