יום שלישי, 18 באוגוסט 2020

104 - פנינה רוזנבלום


יש בי פינה חמימה לאשה המופלאה הזו. פגשתיה לחלקיק שניה בהיותי בצבא. היא הגיעה למשפט אצל קחנ"פ והשאירה את סנדליה הלא תקניים אצלי במשרד. היא היתה כלכך יפה, דקה, אוורירית.

היא משקפת כיום את תרבות ה"סלב'ס" טרום הרשתות החברתיות וכל מיני קרדשיאניות למיניהן. לא שיחקה לפי הכללים, הרוויחה כסף מעבודה, הפסידה כסף, הקימה עצמה מחדש בעבודה. וכן נסתה מדי פעם להמציא עצמה כ"אמנית", מה שנחשב כסוג של "איכות" [ ראו האווילה, החברה של שרה ].

פנינה לא נוצרה בעזרת אף גבר, לא זכתה במה שזכתה בזכות או בגלל גבר עשיר. SELF MADE WOMAN.


תמיד אישה
פנינה רוזנבלום
מילים ולחן: פנינה רוזנבלום

קח אותי הלילה
נשק אותי חבר
שמור לי את הבוקר
תן לי כוח
למד אותי חבר
אהוב אותי הלילה
לפני שיגמר.

תמיד אישה, תמיד אישה
יפה וענוגה עצמאית ורכה
אישה אישה
תמיד אישה.

לא אמרתי שאבשל לך
לא הבטחתי שאכבס לך
אך אבטיח להיות לצידך
תמיד אהיה לידך
תן לי חופש לחיות
את האהבה
תן לי להיות לבד
אחזור תמיד אישה.

תמיד אישה, תמיד אישה…

 

מקור השיר – שירונט 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה