יום שישי, 13 במרץ 2020

מחוץ לענין - על חוצפה ועזות מצח; על ניכוס אטריביוטים של עוצמה ותקינות-פוליטית

מעריב, מוסף סוף השבוע האחרון מתנאה בתמונת שער של שרת התרבות והספורט מירי רגב. בתמונה מעובדת להפליא, לאחר בוטוקס נמרץ [ ראו חלקו התחתון של פניה, אזור הסנטר שמקומט מעט, האיפור וגם הבוטוקס לא ממש עזרו,] איפור מושלם, תסרוקת נהדרת [ האין זו פאה מוצלחת במיוחד, או זה באמת שינוי פריזורה].
הכותרת המרכזית: מירי בשטח, נשענת על מסע הבחירות שהיא ניהלה עם האולפן הנייד, אבל הכיתוב תחת התמונה: " לנשים מהשמאל קוראים 'אסרטיביות' ולנו קוראים 'בהמות' " וזה ציטוט חלקי משאר ביטויי ההערכה העצמית שלה, מעורר אצלי השתאות מהשטחיות, מחוסר קריאת המציאות, משימוש מַזְנֶה ובזוי בשפה. 
האשה הזו חסרת בושה לגמרי.
הדרך בה היא מהללת את עצמה מעוררת גיחוך. שימו לב: לנשים מהשמאל קוראים אסרטיביות ולנו בהמות, כי לא מסוגלים לקלוט שיש נשים חזקות, מזרחיות.. וגו'
למירי רגב קוראים בהמה, כי התנהגותה היא כשל פיל בחנות חרסינה, כי היא חסרת תרבות, אלימה [ לא אסרטיבית], כי היא משתמשת בכינויים כלפי זרים שלא מביישים את ה"דער שטירמר"[הסודנים, למשל ..], כי החנפנות שלה יחד עם איוב קרא לראש הממשלה וזוגתו מעוררת בחילה. איזו אסרטיביות, איזו חזקה, איזו מזרחית.
בושה וחרפה לכל הנשים המזרחיות החזקות, האסרטיביות עם האג'נדה החברתית, שלה כמובן אין [ אלא אם כן לתמוך בגבר ששוכב עם קטינות זו אג'נדה חברתית].



4 תגובות:

  1. האישה הזו מגעילה אותי ברמות.

    השבמחק
    תשובות
    1. האשה הזו הינה ייצוג נאמן של "הבייס" הביביאני, שלדעת פרשנים הוא בז להם אבל לא יכול בלעדיהם.
      זה בסיס הכוח המדומה שלה. כל השיח הפמיניסטי-המזרחי מבית ז'קלין כהנוב ודומותיה הוא בדיחה גרועה שמזיקה לנשים האמיתיות שנלחמות על זכותן להיות "בני אדם/בנות אדם".

      מחק
  2. הכי מעצבן אותי העובדה שהיא לא מפסיקה לציין את עניין ה"מזרחיות" כדגל לכל דבר ועניין. אם זה שייך או לא שייך. העובדה שהיא הופכת כך את החברה לאנחנו ואתם. וכמובן "אנחנו" הקורבנות ואתם "המנצלים"....ועל ידי כך תומכת ועוזרת לחברה שסועה ולמי שמושך בחוטיה בעניין של הפרד ומשול.

    השבמחק
  3. היא, מירי, תוצר מזויף לגמרי של פוליטיקת הזהויות המניפולטיבית במיוחד, שש"ס התחילו בה והשתמשו בה עת פרצו לתודעה הישראלית ולשדה הפוליטי דכאן. היא משתמשת במזרחיות כמו שמפלגות אנטי-דמוקרטיות במהותן מדברות על דמוקרטיה [ ש"ס, יהדות התורה ]. לדעתי היא מפספסת - אנחנו -אתם כבר אינו מזרחים-אשכנזים כי אם ימנים-שמאלנים. הדיבור שלה, אליו התייחסתי נועד בעיקר כדי לתת לעצמהּ נופך מתוחכם יותר מהמהות הפשטנית והנלעגת.

    השבמחק